دانلود کتابهای تاریخ اسلام

ساخت وبلاگ

دسترسی به Google Scholar
گزینه 1. دسترسی از طریق صفحه اصلی کتابخانه (دسترسی به حساب شخصی Google)
گزینه 2. دسترسی مستقیم ، از جمله توابع حساب
درباره نتایج جستجوی Google Scholar
در زیر هر نتیجه ، تعدادی گزینه را پیدا خواهید کرد.

مثال:

نمادها و گزینه های ذکر شده به طور مستقیم در زیر نتیجه جستجوی محقق Google را برجسته می کند.  توضیح نمادهای زیر تصویر

ذخیره آیکون  [یک نماد ستاره] شما اجازه می دهد صرفه جویی در نتایج جستجو است. آنها در "کتابخانه من" فهرست می شوند. توجه: برای استفاده از این گزینه باید مستقیماً به Google Scholar دسترسی پیدا کرده و وارد سیستم شوید.

یادکرد آیکون  [نماد علامت نقل قول] شما را به عنوان مثال استناد در سبک های مرجع و گزینه های مختلف به صادرات به اندنوت یا مدیر کتابشناختی دیگری به من بدهید.

پیوند  "نقل شده توسط ..."  نشریاتی را نشان می دهد که شامل آن مقاله در لیست مرجع آنها است. این به شما می گوید که مقاله در ادبیات علمی چقدر اهمیت دارد و به سایر مقالات مرتبط دسترسی می دهد.

مقالات مرتبط '  لینک شما یک لیست از مقالات مشابه نمایش می دهد.

 برای راهنمایی بیشتر به نکات جستجوی Google Scholar مراجعه کنید  .

Google Scholar برای محققان
با دسترسی مستقیم به گوگل اسکولار فارسی می توانید پروفایل Scholar خود را تنظیم کنید تا استناد به مقالات خود را ردیابی کنید. در اینجا آمده است:

نمایه را تنظیم کنید
نمایه خود را عمومی کنید
استناد به مقالات خود را کاوش کنید
واردات و صادرات آثار از طریق BibTeX
درباره پروفایل ها و شناسه های محقق بیشتر بدانید  .

برای افزودن منابع کتابخانه لسلی به نتایج جستجوی محقق GOOGLE خود
وقتی Google Scholar را در رایانه شخصی خود جستجو می کنید ، می توانید تنظیمات خود را پیکربندی کنید تا پیوندهای منابع کتابخانه دانشگاه لسلی در نتایج شما ظاهر شوند. سپس می توانید بر روی پیوند از نتیجه کلیک کنید تا به یک مورد از کتابخانه دسترسی پیدا کنید.

تصویر صفحه استناد به Google Scholar و "IU-Link" آن


برای پیکربندی پیوندهای کتابخانه Google Scholar ، روی تنظیمات کلیک کنید . در سمت راست بالای صفحه جستجو.

تصویر صفحه گزینه "تنظیمات" Google Scholar


سپس پیوندهای کتابخانه را پیدا کرده و انتخاب کنید . در پیوندهای کتابخانه ، "دانشگاه لسلی" را جستجو کنید. کادر "جستجوی کتابخانه Open WorldCat" و کادر "کتابخانه دانشگاه لسلی" را در نتایج جستجو جستجو کرده و روی "ذخیره" کلیک کنید.

تصویر صفحه گزینه "پیوندهای کتابخانه" Google Scholar

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 569 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 18:20

همه و خواهرم و من را به خاطر دوقلوها اشتباه می گیرند. برخی افراد حتی فکر می کنند ما همان فرد هستیم. (من هزار داستان دارم.) اما برخلاف همه ، او و من تفاوت های زیادی می بینیم. یک تفاوت عمده در عادات خواندن ماست. من عاشق کتابهای کاغذی هستم و دارای صفحه هایی هستم که می توانم آنها را روشن کنم و حاشیه هایی که می توانم روی آن بنویسم ، و او از طرفداران کتابخوان الکترونیکی با فضای کافی برای ذخیره صدها کتاب در یک زمان است.

در یکی از مباحث بسیاری که درباره کتاب های الکترونیکی و کتاب های چاپی داشتم ، به چیزی فهمیدم. ما همیشه از منظر راحتی به کتاب های الکترونیکی نگاه می کنیم ، اما در مورد دیدگاه هزینه چیست؟

آیا کتابهای چاپ واقعاً ارزان تر از کتابهای الکترونیکی هستند؟

با تشکر از برخی رقابت های خواهر و برادر کلاسیک ، من به دنیای کتابفروشی های دیجیتال فرو رفتم و با مقایسه هزینه کتاب های الکترونیکی برای چاپ کتاب پایان یافتم تا به شما در یافتن بهترین مسیر برای بودجه و شیوه خواندن کمک کنید.

من چه کردم
در مقایسه من ، روی 16 فروشنده محبوب آنلاین و شش کتاب پرفروش متمرکز شدم.

برای خرید کتاب الکترونیکی ، فروشگاه Kindle Amazon ، فروشگاه iBooks اپل ، فروشگاه Baes & Noble's NOOK ، فروشگاه Google Play Books و کتابفروشی Kobo را انتخاب می کنم. برای اجاره کتاب های الکترونیکی ، به موارد Overdrive ، Project Gutenberg و Hoopla نگاه کردم.

البته می توانید کتاب های الکترونیکی را در بسیاری از سایت های دیگر خریداری کنید ، اما وقتی قیمت آنها می آید ، اینها برخی از بهترین ها هستند .

برای کتابهای چاپی ، آمازون ، AbeBooks.com ، Baes & Noble ، Alibris ، Better World Books ، Thriftbooks و Depoya Book را بررسی کردم. من همچنین به انتخاب کتابخانه محلی خود توجه کردم.

سپس ، برای هر فروشنده ، هزینه شش کتاب را بررسی کردم: "آماده پخش یک " اثر ارنست کلین ، "آموزش: یک خاطره " از تارا وستور ، "آتش سوزی های کوچک همه جا " توسط سلست نگ ، "آفتاب و گل های او " توسط روپی کاور ، "فارنهایت 451 " توسط ری بردبری و "فرانکنشتاین " توسط مری شلی.

علاوه بر پوشش طیف وسیعی از ژانرها ، هر کتاب در لیست بهترین فروشندگان نیویورک تایمز یا در لیست پرفروش های آمازون قرار دارد.

آنچه کشف کردم
یک زن کتاب الکترونیکی را در مورد Kindle می خواند
کریس زوپا / پنی هواردر
قبل از ورود به تجزیه و تحلیل هزینه نازک ، بگذارید اعلام کنم که جایزه کمترین قیمت ها به ... هر دو می رسد!

به طور کلی ، نه کتاب های الکترونیکی و نه کتاب های چاپی ارزان تر از دیگری نیستند. از میان شش کتابی که من مقایسه کردم ، کتاب های الکترونیکی سه بار جایزه را با کمترین قیمت دریافت کردند ، در حالی که کتاب های چاپی نیز سه بار برنده شدند. باید اعتراف کنم ، بسیار شگفت زده شدم.

کتاب های الکترونیکی از قیمت مناسب برخوردار هستند
اینجاست که همه چیز جالب می شود. قیمت کتاب های الکترونیکی نسبت به کتاب های چاپی پایدار است. قیمت ها در بازار کتاب الکترونیکی بسیار رقابتی است ، زیرا کتاب های الکترونیکی فروخته شده توسط کیندل ، به طور معمول با دستگاه های NOOK سازگار نیستند (گرچه برخی منابع می گویند این امکان پذیر است ).

بنابراین ، هر پنج فروشندگان کتاب های الکترونیکی "Ready Player One" را با قیمت 9.99 دلار ، "آموزش: یک خاطره" با 12.99 دلار ، "آتش سوزی های کوچک همه جا" با قیمت 13.99 دلار و فارنهایت 451 با 11.99 دلار به فروش رساندند.

قیمت چاپ کتاب متفاوت است
قیمت کتاب های چاپی بسیار نامناسب است. هیچکدام از فروشندگان کتاب چاپی که با آنها مشورت کرده ام با قیمت های یک عنوان مطابقت ندارند. و تفاوت در هزینه ها در برخی موارد به همان میزان 5 دلار در نوسان است.

اما از سه عنوانی که چاپ کتاب ها برنده شد ، قیمت ها به طور قابل توجهی ارزان تر از همتایان دیجیتال خود بودند. به عنوان مثال ، "آتش سوزی های کوچک در همه جا" به عنوان کتاب الکترونیکی 13.99 دلار و 7.96 دلار (جدید با حمل و نقل رایگان) به عنوان یک کتاب چاپی از کتابخانه کتابخانه اختصاص یافته است .

کتاب های الکترونیکی می توانند ارزان تر باشند
این جزئیات شما را شوکه نمی کند ، اما فکر می کنم شما آن را دوست دارید: قیمت های کتاب الکترونیکی هزینه های حمل و نقل و 8 درصد اضافی که برای چاپ یک کتاب چاپ می شود را کاهش می دهد . این کاهش قیمت های رقابتی خود را در بین فروشندگان کتاب الکترونیکی منتشر می کند.

به عنوان مثال "تحصیل کرده: یک خاطره" را انتخاب کنید. این کتاب 12.99 دلار برای کتاب الکترونیکی درآمد اما در شدیدترین حالت برای چاپ چاپ جدید دو برابر شد.

همین موضوع در مورد کتابهایی که در حوزه عمومی قرار دارند نیز صدق می کند. در حالی که کتابهای چاپی قدیمی حداقل 1 سنت به علاوه حمل و نقل برای یک نسخه مورد استفاده دارند ، فروشندگان کتاب الکترونیکی می توانند همان کتاب را به صورت رایگان ارائه دهند.

برای «فرانکنشتاین» ، چندین فروشندگان کتاب الکترونیکی نسخه های رایگان را ذکر کرده اند ، در حالی که ارزانترین نسخه دست دوم که من پیدا کردم با حمل و نقل رایگان 3.98 دلار هزینه داشت.

مراقب باشید هزینه های اضافی برای چاپ
قیمت های چاپی استفاده شده می تواند فریب دهنده باشد (حداقل آنلاین). در ابتدا ، به نظر می رسد آنها ارزان تر از هر دو کتاب چاپ جدید و کتاب های الکترونیکی هستند . اما مقابله با هزینه حمل و نقل و کتابهای استفاده شده می تواند به همان اندازه یا بیشتر از همتایان جدید آنها هزینه کند .

این همیشه درست نیست ، بنابراین ، کتاب های استفاده شده را به طور کامل رد نکنید. فقط مراقب باش.

کتابخانه خود را فراموش نکنید
امروزه کتابخانه ها بیش از حد مورد توجه قرار نمی گیرند. بله ، آنها در انتخاب جدیدترین عناوین محدود هستند یا لیست طولانی انتظار ندارند ، اما از اینکه چه گوهرهایی در دسترس هستند تعجب می کنید.

اما من در مورد رفتن به ساختمان کتابخانه واقعی صحبت نمی کنم. احتمال وجود دارد ، سیستم کتابخانه محلی شما منابعی مانند هوپلا ، پروژه گوتنبرگ و Overdrive را ارائه می دهد. با استفاده از هوپلا ، که فقط به کارت کتابخانه شما نیاز دارد ، می توانید به عنوان مثال "خورشید و گل های او" را به مدت 21 روز به طور رایگان اجاره کنید.

بنابراین اگر کارت کتابخانه ندارید ، یکی بگیرید!

فراموش نکردم ...
یک زن یک کتاب بزرگ و یک Kindle را در اختیار دارد
کریس زوپا / پنی هواردر
شما احتمالاً در حال تعجب هستید که چرا من به سایتهای معامله گر و فروشگاه های پرشور اشاره نکردم ، اما این مسئله این است که: قیمت ها و پیشنهادات آنها خیلی زیاد است تا به این نتیجه برسید.

در عوض ، من پیشنهاد می کنم که اگر مسیر کتاب الکترونیکی را انتخاب کنید ، معادن طلا مانند کتابخانه وام دادن Kindle Owner ، Prime Reading ، BookBub یا Bargain Bin را در Better World Books بررسی کنید.

هر کجا که می خواهید کتاب های خود را تهیه کنید ، سایت ، برنامه یا فروشگاه را برای بخش های معامله شستشو دهید.

سلب مسئولیت: مانند فروشگاه های پرشور ، این بخش های تخفیف آنلاین به مرور زمان و جست و جو می پردازند. اما این جوایز کاملا ارزش آن را دارند. قول میدهم.

در اینجا خط پایین
از آنجا که نتایج گره خورده است ، من نمی توانم صریح بگویم که کتاب های چاپی ارزان تر از کتاب های الکترونیکی هستند ، یا بالعکس. اما آنچه شما می توانید انجام دهید این است که تعیین کنید کدام مسیر مناسب ترجیحات خواندن شما است .

اگر فقط جدیدترین یا قدیمی ترین کتاب های موجود در بازار را می خوانید ، کتاب های الکترونیکی بهترین پیشنهاد برای شما هستند. از آنجا که نسخه های اخیر بلافاصله برای خرید دست دوم نیست ، قیمت رقابتی کتاب های الکترونیکی روز شما را ذخیره می کند. و آن کتاب های واقعاً قدیمی در حوزه عمومی نیز همین کار را می کنند.

اگر به دنبال چیز دیگری هستید ، کتاب های چاپ راه کار هستند. چه بصورت آنلاین و چه از طریق فروشگاه ، می توانید معاملات شگفت انگیزی را در کتاب های دست دوم و تخفیف مشاهده کنید. کتاب های الکترونیکی راحت تر هستند ، اما با کمی تلاش ، چاپ کتاب می تواند کیف پول شما را لبخند بزند.

اگر كتاب كل و كاملاً متشكل هستید كه از كتابهای قدیمی ، جدید و بینابینی لذت می برد ، از هر دو روش استفاده كنید. روی یک برنامه خواننده الکترونیکی یا خواننده الکترونیکی سرمایه گذاری کنید و لذت بردن از بهترین های هر دو جهان (و معاملات) را شروع کنید.

انتخاب باشماست. کدام مسیر را طی خواهید کرد؟

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 515 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 4:05

زندگی آرام و روتین آنجلا پاول از هم پاشیده می شود که دو زن با اتهاماتی روبرو می شوند ، در نتیجه دستگیری همسرش به جرایمی که قسم می خورند مرتکب نشده است. او به بی گناهی اعلام شده خود اعتقاد دارد ، اما وحشت دارد که تحقیقات پلیس چیزهایی را در مورد گذشته خود نشان می دهد که آنجلا ناامید است که به خاطر پسرش ، اسپنسر ، مخفی نگه دارد ، اما اسرار را نمی توان برای همیشه پنهان کرد.

سایت برای دانلود کردن کتاب ها
من قصد ندارم در مورد چیز خاصی صحبت کنم و سهواً چیزی را از آن دور کنم ، بنابراین این بررسی کوتاه و شیرین خواهد بود.

همسر یک خواندن قانع کننده است که من از ابتدا تا انتها کاملاً از آن لذت می بردم. طرح بسیار پیچیده تر از آن چیزی بود که تصور می کردم می شود ، و از همه انتظارات من فراتر رفت. چندین پیچ در پایان کتاب به معنای واقعی کلمه باعث شده بود که من کفر کنم و هرچه را که فکر می کردم درباره شخصیت های خاصی می دانستم ، تغییر داد . من وقتی این اتفاق می افتد دوست دارم!

این اولین باری است که یکی از کتاب های Burke را خوانده ام ، اما قطعاً آخرین آن نخواهد بود. تنها پشیمانی من این است که این خواندن را طولانی کردم.

من قطعاً این کتاب را به همه توصیه می کنم!

یک نسخه خواندن از این کتاب با حسن نیت ارائه دادن مقاله از هارپر از طریق ادلوویس دریافت کردم .

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: Alafair Burke
عنوان: همسر
ژانر: Suspense، Thriller
تاریخ انتشار: 23 ژانویه 2018 توسط هارپر
رتبه: 5 ستاره

درباره کتاب
رسوایی او راز او .

هنگامی که آنجلا هنگام پذیرایی در یک مهمانی شام در East Hampton ، جیسون پاول را ملاقات کرد ، او فرض کرد که روابط عاشقانه آنها مانند یک روابط بسیار بین مردم محلی و بازدید کنندگان تابستان ، یک زندگی کوتاه مدت خواهد بود. در کمال تعجب ، جیسون ، یک استاد برجسته اقتصاد در NYU ، برنامه های دیگری داشت و آنها تابستان بعد ازدواج کردند. برای آنجلا ، این ازدواج فرصتی برای شروع مجدد زندگی او شد. او و پسرش سرانجام توانستند از خانه مادر خود به سمت منهتن حرکت کنند ، جایی که هیچ کس از گذشته غم انگیز او خبر نداشت.

شش سال بعد ، به لطف یک کتاب پرفروش و شغلی روزافزون در رسانه ، جیسون به یک میله صاعقه فرهنگی تبدیل شد و آنجلا را در نزدیکی کانون توجه قرار داد که با این کار با دقت کار کرد تا از آن جلوگیری کند. هنگامی که کارآموز دانشگاهی علیه جیسون متهم شد و زن دیگری به نام های کری لینچ با یک ادعای حتی مشکل تر پیش می آید ، زندگی کامل آنها شروع به آشکار شدن می کند. جیسون اصرار دارد که او بی گناه است و آنجلا به او اعتقاد دارد. اما وقتی کری ناپدید شد ، آنجلا مجبور می شود نگاهی دقیق تر به مردی که با او ازدواج کرده است. و وقتی از وی خواسته می شود كه از جیسون در دادگاه دفاع كند ، می فهمد كه وفاداری به همسرش می تواند اسرار قدیمی را كشف كند.

درباره نویسنده
ALAFAIR BURKE نویسنده پرفروش "نیویورک تایمز" از دو سریال "خانه قدرت" (Sun-Sentinel) است که به واسطه خلق شخصیت های زن قوی ، باورنکردنی و بسیار دوست داشتنی ، مانند کارآگاه NYPD الی هچرر و معاون دادستان ناحیه پورتلند شهرت وی را به دست آورده است. سامانتا کینکید. رمان های آلفایر از تجربیات وی به عنوان دادستان در محوطه های پلیس آمریكا و دادگاه های جنایی خارج می شوند و توسط مجله The Today Show ، People Magazine ، New York Times ، MSNBC ، The Washington Post ، USA Today و Chicago Sun-Times به نمایش در آمده است. . طبق گفته های Entertainment Weekly ، Alafair "یک اسپینر وب فوق العاده" است که "می داند چه موقع و چگونه می تواند سرنخ ها را رها کند تا خوانندگان را به رحمت خود نگه دارد."

فارغ التحصیل دانشکده حقوق استنفورد و معاون سابق دادستان ناحیه در پورتلند ، اورگان ، آلفار اکنون استاد حقوق در دانشکده حقوق Hofstra است ، جایی که او تدریس حقوق و رویه کیفری را انجام می دهد. کتابهای وی به 12 زبان ترجمه شده است.

اثر آلفایر توسط برخی از نویسندگان مشهور جرم در جهان از جمله جیلیان فلین ، مایکل کانلی ، دنیس لانه ، کارین اسلاو ، هارلان کوبن ، لیزا اسکاتولین ، لیزا اونجر و نلسون دمیل مورد ستایش قرار گرفته است.

دانلود کتاب بین دروغ های میشل آدامز

 

tinyurlrebrandlybit.lyopizo.com
gg.ggshorturl.atshorl.comv.htis.is
b2n.irplink.ir
دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 1409 تاريخ : شنبه 16 آذر 1398 ساعت: 0:42

اگر سعی در صرفه جویی در بعضی از گالئون ها داشتید ، اکنون خواندن خود را متوقف کنید: یک مجموعه جدید Fantastic Beasts در نوجوانان سفالی Ba و یک انتخاب جدید از لوازم خانگی هری پاتر در Pottery Ba وجود دارد . این مجموعه ها فقط برای تعطیلات به موقع وارد شده اند و می خواهید برای سال 2019 همه چیز را به لیست خواسته های خود اضافه کنید. هم اکنون همه این موارد در دسترس است و من 13 مورد از موارد دلخواه خود را برای بررسی در زیر انتخاب کردم.


از سال 2017 ، شرکت سفال بارون متعلق به ویلیامز سونوما ، شرکت مسکن گزینه های دکوراسیون منزل لوکس هری پاتر بوده است . سال گذشته ، مارک لوکس آشپزخانه و ناهار خوری ویلیامز سونوما وارد عمل شد و خط تولید کالاهای هری پاتر را به بازار عرضه کرد.

مجموعه Pottery Ba Teen امسال نسبت به نمونه های قبلی دارای استعدادی متفاوت است ، زیرا این فیلم نه تنها توسط هری پاتر بلکه از طرف Fantastic Beasts الهام گرفته شده است ، این حق رای دادن به فیلم در سال 2016 با فیلم Fantastic Beasts و کجا پیدا شود . این فیلم ها با بازی ادی ردمیاین به عنوان نیوت اسکاماندر ، حوادث هری پاتر را نشان می دهند و آنها را به کلی بازیگران جدیدی از شخصیت ها و موجودات متمرکز می کند - از جمله نیفلر شایان ستایش ، که موارد زیر را در آنها مشاهده خواهید کرد.


عکس با احترام از نوجوان انبار سفال
نگاهی به برخی از موارد مورد علاقه من از مجموعه جدید Fantastic Beasts برای نوجوانان Pottery Ba Teen و مجموعه به روز شده هری پاتر برای سفالگری انبار در زیر بیندازید:


جانوران خارق العاده: لامپ جدول جادویی جادویی

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 557 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:50

روز کار پایان غم انگیز تابستان است ، اما همچنین یک آخر هفته طولانی سعادتمندانه است که برای از بین بردن تمام فعالیت های فصلی که دوست دارید یا هنوز زمان لازم برای آن پیدا نکرده اید - از جمله خواندن تابستان. بودند بسیاری وجود دارد از کتاب های بزرگ تابستان این سال - همه چیز را از هیجان قلب مسابقه جدید به باید خواندن رام کام . و اگر چیزی شبیه من باشید ، احتمالاً هنوز تعداد زیادی کتاب در TBR فصلی شما باقی مانده است که دوست دارید قبل از انتشار همه کتابهای جدید پاییزی ، آنها را بخوانید . خوشبختانه ، بوستل تمام تابستان را صرف خواندن بهترین کتاب های فصل کرد و من 15 مورد از آنها را برای پشته روز ایده آل کار شما جمع آوری کردم.


این کتاب ها داستانی ، غیر داستانی ، عاشقانه ، هیجان انگیز و خیالی است. هر دو انتخاب بزرگسالان و YA وجود دارد ، به طوری که مهم نیست که در آخر هفته آخر تابستان ، چه روحیه خواندن دارید ، حتماً چیزی را که دوست دارید پیدا کنید. از رنگ قرمز ، سفید و رویال آبی مشهور کیسی مک کوئوستون گرفته تا تریلر تازگی که اخیراً منتشر شده است توسط Kalisha Buckhanon ، در تابستان منتشر شده است ، هر دو گزینه مورد علاقه طرفداران و رادارهای زیر رادار را پیدا خواهید کرد که به دور زدن لیست خواندن تابستان شما کمک می کند. با این کتابهای شگفت انگیز تابستان 2019 با روزهای ساحل خداحافظی کنید:

"باز هم بپرس ، بله" توسط مری بث کین

فرانسیس گلیسون و برایان استنهاپ ، دو پلیس تازه کار در اداره پلیس نیویورک ، در کنار هم زندگی می کنند. اتفاقاتی که در پشت درهای بسته رخ می دهد - تنهایی همسر فرانسیس ، لنا و بی ثباتی همسر برایان ، آن - صحنه را برای یک داستان انفجاری ، نسلی درباره عشق ، خانواده و بخشش رقم زد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'قرمز ، سفید و رویال آبی' توسط کیسی مک کوویستون

وقتی دشمنی بین الکس ، پسر رئیس جمهور آمریکا و هنری ، شاهزاده ولز ، تیترهای تابلوفرش را ایجاد می کند ، خانواده های آنها مردان را مجبور می کنند تا برای بهبود روابط خارجی ، دوستی "جعلی" کنند. البته خیلی طولانی "جعلی" باقی نمی ماند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب ، می توانید هم اکنون مصاحبه ای با کیسی مک کوویستون در بوستل بخوانید .

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'دختران Wilder' توسط Rory Power

وقتی یک بیماری مرموز به مدرسه Raxter برای دختران برخورد می کند ، همه تحت قرنطینه قرار می گیرند - از جمله سه دوست بهترین. وقتی یکی از آنها از دست می رود ، دو نفر دیگر به طرز ناامیدی برای پاسخ جستجو می کنند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"کش رفتن صحیح" توسط آلیشا رای

ریانون و سامسون به طور غیرمنتظره ای دوباره به هم پیوستند که او در پی یک شب ایستادن او را ارواح کرد. اما این دو برای شرکت های دوستیابی رقیب کار می کنند ، آنها باید تصمیم بگیرند که آیا حاضرند همه اینها را به خاطر شانس خود در عاشقانه خطر دهند. شما می توانید شروع به خواندن از راست ضربه تند وشدید زدن در شلوغی در حال حاضر.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"خدایان جید و سایه" توسط سیلویا مورنو-گارسیا

هنگامی که کاسیوپا به طور اتفاقی یک خدای مایان را از خواب بیدار کرد ، از زندگی خود به عنوان خادمی در خانه پدربزرگش جدا می شود ، تا از طریق مکزیک ، تگزاس و دنیای زیرزمینی به ماجراجویی بپردازد تا بتواند تاج و تخت مرگ را از برادر خائن خود بازگرداند. همین حالا می توانید خواندن را از Gods of Jade و Shadow on Bustle شروع کنید .

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"کتاب شانس و ثروت ناتالی تان" نوشته Roselle Lim

پس از مرگ مادر ، ناتالی تان به خانه باز می گردد تا رستوران خانواده اش را دوباره باز کند. با حمایت از همسایگان دیرینه و شریک زندگی عاشقانه بالقوه ، او شروع به تصور یک زندگی جدید برای خودش می کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'With Fire On High' توسط الیزابت آچهوودو

Emoni Santiago یک مادر نوجوان است که در تلاش است تعادل بین تعهدات خانوادگی ، کار در مدرسه و تمایل او برای تبدیل شدن به یک سرآشپز حرفه ای باشد. اما وقتی تصمیم می گیرد که استعداد خود را آزاد کند ، زندگی او تغییر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب ، می توانید هم اکنون مصاحبه ای با الیزابت آچهوودو در بوستل بخوانید .

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Patsy' توسط نیکول دنیس بن

هنگامی که پاتسی ویزای ایالات متحده را تأمین می کند ، وی آرزو می کند که یک عشق قدیمی را دوباره در نیویورک سیر کند - حتی اگر این به معنای ترک دخترش باشد. وقتی این دو زندگی جدید خود را تجربه می کنند ، آنها در یافتن راه بازگشت به یکدیگر تلاش می کنند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'شبکه نجوا' توسط چندلر بیکر

چهار همکار زن همگی تجربیات نامناسب با رئیس خود ، آمس داشته اند. هنگامی که وی به سمت مدیرعامل معرفی شد ، تصمیم می گیرند که دیگر نمی توانند سکوت کنند ، بنابراین آنها یک شبکه زمزمه ای را ایجاد می کنند که تحول فاجعه بار را در درون شرکت ایجاد می کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"سه زن" توسط لیزا تادئو

براساس بیش از یک دهه تحقیق نویسنده لیزا تاددو ، سه زن در زندگی عمیق سه زن در ایالات متحده - یک خانه دار ، یک دانش آموز دبیرستانی و یک رستوران - و یک کاوش عمیق از میل زن است. .

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'صحبت از تابستان' توسط کلیشا بوخانون

وقتی خواهر دوقلوی پاییز ، تابستان ، از پشت بام سنگ قهوه ای خود ناپدید می شود ، هیچ توضیحی وجود ندارد. جسدی پیدا نشده است ، سقف قفل شده است ، و هیچ پله ای وجود ندارد. پاییز که در مواجهه با مسئولان نسبت به زن مفقود دیگر بی تفاوت بود ، تصمیم گرفت به تنهایی پاسخ های خود را دنبال كند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Trick Mirror' توسط جیا تولنتینو

در این مجموعه مقالات ، جیا تولنتینو ، نویسنده کارکنان نیویورکر ، افکار خود را در مورد قهرمانان ادبی ، تلویزیون واقعیت ، مواد مخدر ، کلیسا ، عروسی و زیبایی به اشتراک می گذارد - همه با شوخ طبعی و شفافیت امضای او.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"خانه زرد" توسط سارا م. بروم

سارا م. بروم در مورد تربیت و میراث خانوادگی وی از طریق لنزهای خانه کودکی خود در نیواورلئان ، که در طی طوفان کاترینا ویران شده است ، کاوش می کند. هم اکنون می توانید مصاحبه ای با سارا م. بروم در بوستل بخوانید .

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"بقیه داستان" توسط سارا دسن

کتاب جدید سارا دسن برای تابستان به اندازه هر چیز دیگری که تاکنون نوشته شده است بسیار مناسب است. این کتاب به دنبال Emma Saylor است که تا به امروز تابستان با خانواده مادرش در شهر کوچک دریاچه شمال - در تابستان واقع نشده است. هنگامی که او با Roo ، پسری که او را کودک می شناخت ، به هم می پیوندد ، به او کمک می کند تا از اسرار خانواده خود دور شود و احساسات خود را درباره مرگ مادرش مرتب کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'ساعت های خشمگین' توسط کیسی Cep

Hurry Hours سه داستان در یک داستان است: اول ، این داستان Reverend Willie Maxwell ، واعظ روستایی است که گفته می شود پنج نفر را به قتل رسانده است. دوم ، این داستان وكیل است كه از ماكسول و بعداً مردی كه او را كشته است دفاع كرد. و سوم ، این داستان نویسنده هارپر لی است ، که به این موضوع وسواس پیدا کرد و تصمیم به نوشتن کتابی درباره آن گرفت. هم اکنون می توانید مصاحبه ای با کیسی سیپ در بوستل بخوانید .

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 515 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:50

آگوست به پایان رسیده است و این بدان معناست که وقت آن رسیده است که خواندن تابستان به پایان برسد و شروع خواندن پاییز بسیار کم سکسی ، بسیار اساطیری . برای شروع کار ، در اینجا 35 کتاب جدید در سپتامبر 2019 منتشر شده است.

در این ماه ، مارگارت آتوود دنباله بسیار پیش بینی شده خود را از داستان The Handmaid's Tale منتشر می کند ، که در ابتدا در سال 1985 منتشر شد اما به لطف سریال های تلویزیونی Hulu و تاب آوری خاص آن با سیاست های مدرن ، در سالهای اخیر تجدید محبوبیت پیدا کرد . درباره Testament اطلاعات زیادی در دست نیست ، جز این که 15 سال پس از وقایع کتاب اصلی برگزار می شود.

علاوه بر جدیدترین Atwood ، در این ماه چیزهای دیگری وجود دارد که می توانید هیجان زده شوید. جودی کانتور و مگان دوهی ، روزنامه نگاران نیویورک تایمز که به دلیل شکستن داستان در مورد تاریخ طولانی سوء رفتار جنسی هاروی واینشتین ، جایزه پولیتزر را به دست آوردند ، وی را سعید منتشر می کنند ، نگاهی عمیق به گزارش و نوشتن که به آن دستاورد عظیم رسیده است و یک تاریخ باورنکردنی از این پرونده

در این ماه ، بر اساس یک داستان واقعی پرچین درباره انتشار دکتر ژواگو ، انتشار چندین رمان نخستین قابل توجه ، از جمله "اسرار ما Kept توسط لارا پرسکات" نیز به ارمغان می آورد . همچنین رکورد های دائمی چندی از ماری HK چوی یا جولیت با نفس گابی ریورا وجود دارد که هر دو با پیری ، عاشق شدن و پیدا کردن مسیر زندگی در زندگی روبرو هستند.

برای توصیه‌های خواندن بیشتر ، در اینجا 35 کتاب برای جستجو در سپتامبر 2019 آورده شده است:

رکورد دائمی مری HK چوی (3 سپتامبر)

مریم HK چوی ، نویسنده تماس اضطراری ، با یک کاوش هوشمندانه ، خنده دار و عاقلانه دیگر از عشق جوان به تمام پیچیدگی هایش بازگشته است. این بار ، مراکز داستان او در پابلو ، ترک تحصیل در کالج با یک تن وام دانشجویی که در یک بودگا 24 ساعته در بروکلین کار می کند ، و لانا ، یک ستاره پاپ با پول بیشتر (و طرفداران) است که به نظر می رسد. پس از ملاقات دو نفر در یکی از جابجایی های گورستان پابلو ، در Bodega ، یک رابطه غیر منتظره شکوفا می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

زمان من در بین سفید پوستان: یادداشت هایی از آموزش ناتمام جنین کاپو کراکت (3 سپتامبر)

در این مجموعه مقالات باریک و پر مخاطره ، جنین کاپو کروت جایگاه خود را در جامعه ای که با سفیدی ساخته شده است - و امتیاز خودش در درون آن سیستم - از طریق یک سری داستان های شخصی که در دنیای دیزنی ، میامی و مرتع نبراسکا اتفاق می افتد ، بررسی می کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

اسرار ما توسط لارا پرسکات (3 سپتامبر)

در Secrets We Kept ، لارا پرسکات یک داستان تخیلی از داستان واقعی قابل توجه دو وزیر امور خارجه سیا که برای قاچاق دکتر ژیواگو از روسیه اتحاد جماهیر شوروی از محل کار خود بیرون کشیده شده بودند ، می گوید که در آنجا نتوانست منتشر شود و آن را به دست آورد. بقیه دنیا این داستان جاسوسی ادبی با داستان عاشقانه دلخراش پاسترناک و معشوقه او ، اولگا ایویینسایا که الهام بخش شخصیت اصلی رمان معروف خود است ، در هم آمیخته است.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

داستان چه کسی است ؟: درگیری های قدیمی ، فصل های جدید توسط ربکا سولنیت (3 سپتامبر)

در جدیدترین کتاب از ربکا سولنیت ، اندیشمند و مقاله نگار تحسین برانگیز یکی از مهمترین سؤالات امروز را مطرح می کند: داستان این داستان چیست؟ افراد قدرتمند دارای یک داستان هستند؛ کسانی که به حاشیه رانده می شوند یکی دیگر دارند. سلنیت در مورد مبارزات پیش رو می نویسد - و اینکه چرا موضوع چه کسی داستان را بیان می کند بسیار اهمیت دارد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

Fashionopolis: قیمت مد روز و آینده لباس توسط Dana Thomas (3 سپتامبر)

اگر برای همه به محیط زیست و شرایط عادلانه کار اهمیت می دهید ، پس باید به مد روز سریع مراقبت کنید. در مدوپولیس ، دانا توماس به تخریب اخلاقی بخش عمده ای از صنعت مد ، و همچنین جنبش های مردمی - و طراحان - که برای مد عادلانه تر ، بهتر و پایدارتر می جنگند ، پرداخته است.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

کانتوراس توسط کارولینا دی رابرتسیس (3 سپتامبر)

این اروگوئه در سال 1977 است ، و ناآرامی های سیاسی ، پنج "کانتور" - زنانی که آواز می خوانند ، زنان را ترسناک می کنند - را به یک شنل مخفی و سکونت ناپذیر ، و در آنجا پناه می برند و از دنیای خارج پناه می برند. با گذشت 35 سال ، این 5 زن در حالی که زندگی و عشق هایشان در حال نوسان است ، به کیپ و از کیپ سفر می کنند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

After Flood by Kassandra Montag (3 سپتامبر)

رمان کاساندرا مونتاگ دنیایی را تصور می کند که به زودی ممکن نیست داستان باشد. در صد سال آینده ، ساحل و قلب قلب ایالات متحده از بین رفته است. مادری به همراه دخترش در جزایر کوهستانی زندگی می کند که باقی مانده است ، اما وقتی که می آموزد دختر بزرگترش - همان کسی که مدت هاست گم نشده است - در یک مستعمره در محوطه قطب شمال زندگی می کند ، یک سفر خطرناک را برای یافتن او انجام می دهد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

پناهنده نادان : آنچه که هیچ وقت مهاجران توسط دینا نایری به شما نمی گویند (3 سپتامبر)

هرگز زمان بهتری برای خواندن پناهنده ناسالم وجود نداشته است . دینا نایری از تجربیات خود به عنوان پناهنده و تجربیات تعدادی دیگر برای نوشتن پرتره ظریف مهاجرت می نویسد که فراتر از بلاغت "حمله" است و مفهوم مهاجر "خوب" را به چالش می کشد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

مرد شاه بلوط توسط Søren Sveistrup (3 سپتامبر)

از نویسنده برنامه تلویزیونی The Killing یک تریلر مجموعه در یک حومه آرام کپنهاگ ، جایی که ساکنان شهر با کشف یک زن جوان قاتل به همراه عروسک کوچکی که از شاه بلوط ساخته شده ، متزلزل شده اند. کارآگاهان Naia Thulin و Mark Hess بزودی پرونده را به یک قتل دیگر از یک سال قبل متصل می کنند - به جز این که مرتکب در حال حاضر در پشت زندان است. سپس بدن دیگری معلوم می شود. و یک مرد شاه بلوط دیگر.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

دومینیکنا توسط آنجی کروز (3 سپتامبر)

آنا Cancion در آپارتمان خود در واشنگتن ارتفاعات به دام افتاده است ، و مجبور به ماندن توسط همسری است که وی را از جمهوری دومینیکن با خودش آورده است. او چیزی بیشتر از فرار نمی خواهد - و وقتی شوهرش برای تأمین دارایی های مالی خود در ایام ناآرامی سیاسی به جزیره بازگشت ، فرصت خود را می بیند. همراه با سزار ، برادرزاده اش ، زیبایی و شگفتی کامل شهر نیویورک را در دهه 1960 تجربه می کند. اما وقتی شوهرش برگردد ، باید تصمیم بگیرد که آیا زندگی جدید وی ارزش خیانت به خانواده اش را دارد یا خیر.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

عهد های مارگارت اتوود (10 سپتامبر)

تعداد کمی از جزئیات مربوط به دنباله داستان The Handmaid's Tale اعلام شده است ، اما آنچه مشخص است این است که Testament 15 سال پس از صحنه نهایی Offred در کتاب اصلی برگزار می شود و توسط سه زن گیلاد روایت خواهد شد. مارگارت اتوود وعده می دهد که سرانجام خوانندگان سرنوشت واقعی Offred را خواهند آموخت ، اگرچه باید دید که آیا این سرنوشت با نقشه نمایش تلویزیونی Hulu منطبق است.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

ارزش یک دختر چیست؟: داستان من برای شکستن سکوت و افشای حقیقت در مورد ژیمناستیک لری ناصر و ایالات متحده توسط راشل دنولاندر (10 سپتامبر)

راشل دنولاندر ، نخستین قربانی که علناً لری ناصر مربی ژیمناستیک ایالات متحده را به جرم تجاوز جنسی متهم کرده است ، داستان کامل زندگی ژیمناستیک خود ، سوءاستفاده هایی را که به دست شخصی که به او اعتماد کرده متحمل شده است ، می گوید و راه عدالت در خاطراتش چیست؟ دختری ارزش دارد؟

برای خرید اینجا را کلیک کنید

برای عشق به مردان: چشم انداز جدیدی برای مردانگی ذهنی توسط لیز پلانک (10 سپتامبر)

اگر تا به حال "من از مردان متنفرم" را به خودتان (یا دیگران) تغییر داده اید ، این کتاب برای شما است. برای عشق به مردان نگاهی گسترده به تاریخ مردانگی سمی و راهنمایی برای تعریف دوباره آن است.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

گیدئون نهم توسط Tasmyn Muir (10 سپتامبر)

آیا تا به حال می خواسته است در مورد نئومکانرزهای کویر در نبرد برای قدرت و پرستیژ .... در فضا بخوانید ؟ Tasmyn Muir در اینجا برای برآورده کردن آن خارش بسیار خاص با گیدئون نهم ، یک ماجراجویی علمی-تخیلی در مورد گیدئون 18 ساله است که تمام زندگی خود را در بندهای سکون به خانه نهم سپری کرده و در آخر راهی برای دستیابی به آن دارد. بیرون تنها کاری که او باید انجام دهد کمک به وارث نهم در تلاش خود برای تبدیل شدن به یک زن دست راست به الهی Necromancer است. ساده.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

حیوان خانگی توسط آکوائکه امزی (10 سپتامبر)

اگر آب شیرین را می خوانید ، از قبل با استعداد گیج کننده و خیره کننده آکواکه امزی آشنا هستید. در پت ، اولین جوان بزرگسال آنها ، شخصیت اصلی ، نوجوان ترانس به نام جام جم ، در جامعه ای زندگی می کند که می گوید دیگر هیچ هیولا وجود ندارد. اما وقتی جم با پت ، موجودی اسرارآمیز که از نقاشی مادرش با قطره خونش بیرون می آید ، ملاقات می کند ، باید مجدداً تجدید نظر کند که آیا این واقعاً صحیح است .


برای خرید اینجا را کلیک کنید

The Nobodies توسط لیزا پالمر (10 سپتامبر)

در آغاز این داستان از تجربه هزاره ، جو دیکسون از کار دیگری در زمینه روزنامه نگاری اخراج شده است. او بیكار ، مجرد و با پدر و مادرش زندگی می كند - تا زمانی كه شغل كپی نویس در بلوم ، یك راه اندازی لس آنجلس با یك دفتر پر زرق و برق و برنامه های بزرگ برای آینده باز شود. سرانجام زندگی به دنبال است. او شغل ، رابطه و درآمد پایدار دارد - اما پس از آن او شروع به جستجو در تاریخ بلوم می کند و چماق زندگی را کشف می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

قلب پنهان او: 13 اثر ناخوشایند ترین ادگار آلن پو Reimagined ویرایش شده توسط دالیا آدلر (10 سپتامبر)

فصل Spooky نزدیک است ، و گلچین دالیا آدلر از داستانهای الهام گرفته از ادگار آلن پو مطمئناً هیجان شما را برای همه چیزهای جادوگرانه ، غم انگیز و گرمی تقویت می کند. آدلر ، پایه اصلی انجمن YA ، لیستی چشمگیر از نویسندگان را برای پر کردن این مجموعه از جمله Kendare Blake ، Tiffany D. Jackson ، Stephanie Kuehn و Marieke Nijkamp استخدام کرده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

جولیت با نفس نفس گابی ریورا (17 سپتامبر)

در اصل در سال 2016 منتشر شد ، جولیت Takes A Breath برای اولین بار در جهان اولین حضور خود را بدست آورد. داستان حیرت انگیز است: پس از مراجعه به خانواده محافظه کار پورتوریكای خود در نیویورك ، جولیت کیسه های خود را بسته و به پورتلند ، اورگان پرواز می كند تا برای دوره كارآموزی با نویسنده فمینیستی كه از آن وسواس دارد ، هارلو بریزبن است. در طول یک تابستان ، او شکوفاً به شکل واقعی ژولیت شکوفا می شود: یک کودک تازه وارد ، نویسنده فمینیستی تقاطع.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

کاونتری: مقاله های راشل کوسک (17 سپتامبر)

از نویسنده ، راشل کاسک ، مجموعه ای از مقاله ها با مشاهدات کاملاً تیز و فلسفی به دست آمده است که در مجموعه کتاب تحسین شده اش به نام "سه گانه رئوس" یافت می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

آموزش برت کاواناگ: تحقیقی توسط رابین پوگبرین و کیت کلی (17 سپتامبر)

از دو گزارشگر نیویورک تایمز ، عمیق تر به سالهای جوانی عدالت برت کاواناگ ، که علی رغم اتهامات سوء رفتار جنسی و تجاوز جنسی از سوی چندین زن ، به دیوان عالی کشور تأیید شده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

قرمز در استخوان توسط ژاکلین وودسون (17 سپتامبر)

قرمز در استخوان در یک مهمانی که از سن شروع می شود شروع می شود: ملودی 16 ساله می شود و لباسی را که مادرش در همان روز تولد می پوشید ، می پوشید ، در صورتی که باردار نبود. از طریق داستان ملودی ، مادرش و پدربزرگ و مادربزرگش ، Red at the Bone به نژاد ، کلاس ، مادری ، تاریخ ، آسیب های نسلی و خانواده می پردازد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

The Babysitters Coven by Kate M. Williams (17 سپتامبر)

کلوپ Baby-Sitters در این رمان جالب و جذاب جوان در مورد دو نوجوان که متوجه می شوند آنها بیش از کودکان ساده لوحی هستند ، با The Chilling Adventures of Sabrina ملاقات می کند : آنها بخشی از یک سلسله زنان قدرتمند و جادویی هستند که دنیا را از شر نجات می دهند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

او توسط جودی کانتور و مگان دوهی (17 سپتامبر) گفت

در سال 2017 ، خبرنگاران نیویورک تایمز جودی کانتور و مگان دوهی تحقیقاتی را آغاز کردند که باعث تغییر جهان می شود. آنها در تاریخ 5 اکتبر 2017 ، داستان مربوط به سابقه طولانی هاروی واینشتاین در مورد سوء رفتارهای جنسی را کنار گذاشتند و جنبش #MeToo درگیر شد. در این کتاب ، دو گزارشگر خوانندگان را در یک سفر از طریق آن داستان و همچنین داستانهایی که پس از آن گزارش داده اند ، از جمله پرونده دکتر کریستین بلسی فورد که متهم دیوان عالی کشور برت کاواناوه را به تجاوز جنسی متهم می کند ، سوق می دهد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

هفت گناه ضروری برای زنان و دختران توسط مونا التاوی (17 سپتامبر)

مونا التاووی طرفدار نوع جدیدی از فعالیت های فمینیستی است ، آن چیزی که او را "هفت گناه مرگبار زنان و دختران" می نامد: برای عصبانی شدن ، جاه طلبی ، کراهت ، خشن ، توجه به فکر ، شهوت انگیز و قدرتمند. اصولاً ، این همه شرط است که زنان و دختران شرط شوند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

بهشت ، خانه من (کتاب بزرگراه 59 رمز و راز شماره 2) توسط آتیکا لاک (17 سپتامبر)

در رمز و راز جدید آتیکا لاک ، برنده جایزه ادگار ، رنجر Darren Matthews ، شخصیت اصلی آخرین کتاب Bluebird ، Bluebird ، خود را در آغوش کشیده شده در پرونده ای که شامل پسر مفقود شده یک عضو برجسته اخوان آریایی در تگزاس است ، می بیند. سهام زیاد است - زیرا اگر پسری را پیدا کنند ، ممکن است بتوانند قبل از تصدی پست ترامپ ، از وی اطلاعاتی کسب کنند که می توانند در برابر سوپر مارکسیست های سفید استفاده کنند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

یک مشت یا یک قلب توسط Kristín Eiríksdottir ، ترجمه شده توسط Larissa Kyzer (23 سپتامبر)

برنده جایزه ادبی ایسلند ، Fist of a Heart هیجان انگیز در مورد روابط پیچیده دو زن است: Elín ، 70 ساله که یک زندگی تنهایی را تجربه می کند و با کارهایش جذاب می شود و غرفه ها و پروتزهایی را برای اقتباس از Nordic ایجاد می کند. رمان های جنایت؛ و الن ، یک نمایشنامه نویس جوان و نامشروع یک نویسنده مشهور.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

بدیهی است: داستانهایی از جدول زمانی من توسط Akilah Hughes (24 سپتامبر)

در این مجموعه مقاله ، Akilah Hughes ، نویسنده و کمدین ، ​​همه شادی ها و پیروزی هایش ، ناامنی ها و ناکامی هایش و همه چیز را در بین خوانندگان باز می کند ، زیرا او داستان سفر خود را از شهر کوچک کنتاکی دوران کودکی خود به شهر نیویورک بازگو می کند. .


برای خرید اینجا را کلیک کنید

The Dancer Water توسط Ta-Nehisi Coates (24 سپتامبر)

در اولین اثر داستانی بین نویسندگان بین جهان و من نویسنده تائشیسی کویتز ، برده جوانی به نام Young Hiram Walker با قدرت مرموز آغشته شده است که او را با غرق شدن در نزدیکی او نجات می دهد و او را در سفر خود به دور از ویرجینیا دنبال می کند. زاد و ولد او و جنگی زیرزمینی بین بردگان و کسانی که آنها را به بردگی گرفته اند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

پسر رو به جلو (سیمون برف شماره 2) توسط Rainbow Rowell (24 سپتامبر)

همه سلام بر رنگین کمان راول ، که یک رمان کامل را بر اساس داستانهای خیالی دنیای داستانی که برای رمان خود ، " Fangirl " ساخته ، نوشت . این معنی داشت؟ بگذارید توضیح دهم: در رمان YA Fangirl ، شخصیت Rowell ، Cath ، وسواس کتابهای سیمون اسنو است ، که آزادانه مبتنی بر هری پاتر هستند. او در واقع چنان وسواس زیادی دارد که می نویسد خیالی است که در آن دو دشمن اصلی سریال یعنی سیمون و باز عاشق هستند. بخش های هوادار Fangirl آنقدر در بین خوانندگان پرطرفدار بود که رنگین کمان رول کل کتابی را به سیمون و باز اختصاص داد. اکنون ، در کتاب دو ، داستان آنها ادامه دارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

چه کسی این آهنگ را قرار می دهد؟ توسط مورگان پارکر (24 سپتامبر)

سلام به یکی از پیش بینی ترین بازیکنان جوان بزرگسال سال. مورگان پارکر ، شاعر برنده جایزه پوشکارت در پشت چیزهایی وجود دارد که زیباتر از بیانسه است ، در مورد دختر جوانی سیاه پوست که در حومه شهر گیر کرده است ، بین هویت گیر کرده و در گود افسردگی گیر کرده است ، می نویسد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

Make It Scream، It It Bu by Leslie Jamison (24 سپتامبر)

شما به احتمال زیاد لسلی جیمسون را به عنوان نویسنده مجموعه مقاله های پرفروش در نیویورک تایمز ، امتحانات همدلی ، و کتاب غیرداستانی " بازیابی" در مورد الکلیسم و ​​هوشیاری می شناسید . جیمسون در مجموعه مقالات جدید خود به خود اجازه می دهد تا فراتر از مرزهای یک شماره بچرخد و در عوض ، مشاهدات قدرتمند و دقیق خود را به تعدادی از موضوعات غیر متعارف ، از جمله تنهایی ترین نهنگ دنیا ، چشم انداز سریلانکا در پی جنگ داخلی ، انتخاب های لاس وگاس ، مادر پدری و موارد دیگر.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

SLAY توسط بریتنی موریس (24 سپتامبر)

Kiera Johnson ، هفده ساله ، توسعه دهنده بازی آنلاین کارت زیرزمینی برای گیمرهای سیاه با نام SLAY است. او هویت خود را مخفی نگه می دارد - از خانواده ، دوستان و همکلاسی هایش در آکادمی تقریباً تمام سفیدی که در آن شرکت می کند. اما هنگامی که یک نوجوان به دلیل مشاجره در جهان SLAY به قتل رسید ، رسانه های اصلی از این بازی یاد می گیرند و این هدف برای ترول های شراب درست می شود که ادعا می کنند وجودش "تبعیض ضد سفید" است. اکنون ، Kiera باید برای محافظت از فضای امن ، هویت و بازی خود بجنگد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

The Shadow King توسط ماازا منگیست (24 سپتامبر)

شما همواره در مورد "زنانی که تاریخ را فراموش کرده اید" می شنوید ، اما این جنبش هنوز در همه جای دنیا گسترش نیافته است که زنان بر روی سیاست ، جامعه ، فرهنگ نقش برجسته ای داشته اند. در پادشاه Shadow King ، ماازا منگیستن توجه سربازان زن را كه در هنگام حمله بنیتو موسولینی در اتیوپی در سال 1935 جنگیدند ، مورد توجه قرار می دهد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

سال میمون توسط پتی اسمیت (24 سپتامبر)

پتی اسمیت ، برنده راک استار و برنده جایزه کتاب ملی ، با خاطرات دیگری در مورد زندگی قابل توجه ، یک و یک نوع خود ، سال میمون برگشته است . همانطور که از این عنوان پیداست ، این خاطره پس از آغاز سال قمری جدید ، از اسمیت پیروی می کند ، زیرا او با افزایش سن ، اندوه ، از دست دادن و طبیعت در حال تغییر آمریکا روبرو می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

خانه هلندی توسط آن پاتچت (24 سپتامبر)

خانه هلندی مرکزی است که در اطراف آن می چرخد. این رمان از زمانی آغاز می شود که سیریل کانروی ، توسعه دهنده بروکلین ، خانه ای باشکوه و پرشکوه را در بیرون از فیلادلفیا به عنوان هدیه ای برای همسرش خریداری می کند ، که از آن متنفر است و به سرعت او و دو فرزندش را پشت سر می گذارد. با این حال همسر بعدی وی ، خانه را دوست دارد - آنقدر که فرزندان خود را هنگام مرگ از خانه خود بیرون می کند و آنها را از میراث آنها محروم می کند ، مگر آنچه که برای آموزش آنها لازم است. داستان ، که توسط پسر روایت می شود ، یکی از خانواده ها ، عشق و ساختن خانه است.

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 802 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:50

اولین باری که یکی از کتاب های کارن ابوت را انتخاب می کنید ، ممکن است خودتان را با بررسی مجدد جلد جلوه کنید تا مطمئن شوید که رمان نمی خوانید. قدم زدن و لحن شما را به عنوان یک هیجان انگیز پرفروش سوق می دهد ، اما ده ها صفحه استناد و یادداشت در انتهای کتاب به سرعت شما را آگاه می کند که این کار واقعاً اثری از غیرقانونی است. اگرچه یک مورخ درجه مدرک تحصیلی نیست ، ابوت طرفدار جذب مخاطبان با وقایع گذشته است.


جدیدترین کتاب ابوت ، ارواح پارک ادن ، بر چهره های نادرست یا فراموش شده تاریخ است. در این مورد ، ارقام دادستان مابل واکر ویلبراند و جورج رموس هستند.

ویلبراند تنها دومین زنی بود که به سمت دادستان کل آمریكا منصوب شد و اولین کسی بود كه برای مدت طولانی خدمت كرد. وی کارهای گسترده ای را برای کشف روابط معاشرت در کلوپ های شبانه در دهه 1920 انجام داد ، و علی رغم اینکه شخصاً با منع مخالفت مخالفت می کرد ، شغلش سر و کله پاچه ای را با Remus ، به اصطلاح "پادشاه Bootleggers" به همراه آورد. به طرز باورنکردنی ثروتمند و محافظت شده توسط رشوه و فساد ، رمس به طور تصادفی صدها هزار دلار را بر روی شخص خود حمل می کرد در زمانی که متوسط ​​درآمد متوسط ​​1200 دلار در سال بود. این مردی بود که احساس می کرد بالاتر از قانون است و ویلبراند می خواست ثابت کند که این طور نبود. گرچه بیشتر کتاب در مورد رموس و رابطه فاجعه بار او با همسر دوم بدبخت وی متمرکز است ، اما ویلبراند ستاره واقعی ارواح پارک ادن است. وی راه خود را از معیارهای ناعادلانه اجتماعی اجتماعی در زمان انتصاب در یکی از بالاترین پست های حقوقی کشور سوق داد و از وضعیت خود برای بهبود شرایط برای زنان شاغل در سیستم قانونی استفاده کرد.


'Ghosts Of Eden Park' توسط کارن ابوت
20.58 دلار
اکنون سفارش دهید

ابوت برای گفتن داستانهای زنان باورنکردنی در تاریخ ، سر و صدا دارد. کتاب اول او ، " گناه در شهر دوم " است ، داستان دو خواهر است که مکانی تمیز و نسبتاً ایمن را برای کارگران سکس ایجاد کرده است تا بتوانند در شیکاگو در قرن گذشته: The Everleigh Club زندگی و کار کنند . در گناه در شهر دوم ،ابوت تصویری کامل از اخلاق گرایان و تاکتیک های ترساندن روزنامه نگاری را که در آن زمان بازی می کردند ، نقاشی کرد و تا به امروز ادامه دارد. خواهران گذشته های مشکوک و اسرارآمیز داشتند ، اما آنها هر کاری را می کردند برای حفظ زنانی که در آن زندگی می کردند و کار می کردند با سالم ، خوشحال و شگفت آور مستقل برای زمان بودند. باشگاه Everleigh می توانست یک مکان تاریخی باشد ، اما از آنجا که فاقد مستندات منصفانه از وضعیت خود بود ، تخریب شد. خواهران مدتهاست که به خاطر نقش جذاب خود در تاریخ شیکاگو فراموش شده اند ، یک موضوع قانع کننده برای اولین بار بودند.

در کتاب بعدی خود ، آمریکایی رز ، ابوت تمرکز خود را به رقصنده مشعل Gypsy Rose Lee منتقل کرد . در زمان انتشار این کتاب ، لی بیشتر بر اساس خاطرات خود توسط بیوپسیک تاریخی 1962 ، کولی شناخته می شد . ابوت عمیق تر حفر شد و پرده از سوءاستفاده های كودكانه و زنی را كشید كه هرگز به رغم شهرتش به عنوان یك مجری مشهور در سطح ملی ، هرگز احساس حق امنیت یا دوست داشتن نشد. خواهرش ، بازیگر ژوئن هاووک ، و لی به امید بدست آوردن محبت مادرشان ، مجبور به اجرای نمایش شدند. در مراقبت ابوت ، یک داستان به یک داستان دلخراش از یک مادر مرحله تحریک کننده و اهانت آمیز تبدیل شد و دخترانی که در برابر همه شانس ها موفق به زنده ماندن او شدند.


در پیگیری های سال 2014 ، دروغگو ، تمپرس ، سرباز ، جاسوسی، ابوت توجه خود را به جنگ داخلی معطوف کرد و به چهار زن متمایز که دو مورد برای اتحادیه و دو نفر برای کنفدراسیون کار می کردند ، متمرکز شد. ابوت الهام بخش از این کتاب را به عنوان دردسرهای وی هنگام بازدید از آمریکای جنوبی و فهمیدن آن ، به دلیل حضور پرچم های کنفدراسیون و برچسب های سپر توهین آمیز ، ذکر می کند [او کجا این را گفت؟ [که هنوز گروهی از مردم وجود دارند که همچنان ادامه دارند فعالانه عزاداری برای موفقیت اتحادیه. در تحقیقات خود ، او متوجه شد كه این جنگ آمریكایی است كه در ابتدا به نظر می رسید زنان پس از گذشت دهه ها به عنوان عرفان متدین و قربانی فاجعه آن فعال می شوند. ابوت به خوانندگان نشان داد نقش تعداد معدودی از زنان در "خونین ترین جنگ" بازی می کنند ، تاریخی که تا همین اواخر همه زنان را به طور کامل محروم کرده است.

در واقع ، زنان کتب ابوت با انواع مختلفی از تجربیات زندگی می کردند. در حالی که همسر ریموس ، ایمونن زندگی لوکس زندگی می کرد ، وقتی طلاق گرفت این زن و شوهر متوقف شدند. برای خواهران Everleigh ، استانداردهای نسبتاً بالا برای حرفه خود دقیقاً به چیزی تبدیل شد که آنها را به فاجعه رساند. ویلبراند در زمینه حقوقی موفقیت بزرگی کسب کرد ، اما برای همیشه از نظر جنسیت محدود شد و به رغم اینکه نقش اصلی در تعقیب تعدادی از چکمه های زن داشته است ، مرتباً برای تبلیغات منتقل می شد. کولی رز لی و خواهرش هر دو به عنوان هنرمندان شاغل در حوزه های خود به بد اخلاقی نائل شدند ، اما آنها نتوانستند تا به حال عشق مادر خود را بدست آورند. شمشیر موفقیت دو لبه برای زنان تحت میهن پرستی یک مکرر از آثار ابوت است.

هنوز ، ابوت زنانی را که درباره او می نویسد ، جلال نمی دهد. در بهترین حالت ، در مورد Gypsy Rose Lee و Mabel Walker Willebrandt ، این زنان از نظر اخلاقی پیچیده ای هستند که فعالیت های آنها گاه و بیگاه خود انگیزه بوده است. با این حال ، توجه او به بدن سازی و انسان سازی زنان از همه نادر است که نادر است در بین متون تاریخی تأثیر بگذارد. سرعت جدید کتابهای ابوت ، خوانندگان داستان را به خود جلب می کند ، اما تحقیقات او که با دقت در انتهای هر کتاب حاشیه نگاری شده است ، توجه به دقت و نادری که به ندرت دیده می شود ، حتی در قلمرو تاریخ روایت نشان می دهد.

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 768 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:49

تابستان ممکن است به پایان رسیده باشد ، اما شما هنوز هم چیزهای زیادی باید در انتظار این فصل پاییز باشید ، از جمله مجموعه های حیرت انگیز کتابهای جدید که باید بخوانید که ژانرها و گروههای سنی را شامل می شود. اگر شما هم مانند من هستید ، ممکن است کمی از همه گزینه های خود احساس غرق شوید ، بنابراین برای اینکه انتخاب کتاب بعدی خود را برای شما آسانتر کند ، مستقیماً نزد متخصصان رفتم: در اینجا بهترین کتاب های جدید پاییز 2019 است ، با توجه به 20 نویسنده.

برای این لیست توصیه های خواندن پاییز ، از نویسندگانی خواستم که در همه ژانرهای مختلف - نویسنده جوان بزرگسال Rory Power ، خاطرات نویسنده کارمن ماریا ماچادو ، مقاله نویس Bassey Ipki ، نویسنده عاشقانه Jasmine Guillory و بسیاری دیگر - می خوانند که یک کتاب پاییز را انتخاب کنند. برای خواندن همه هیجان زده است. هر یک از این کتابها بین ماه های سپتامبر و نوامبر منتشر می شود ، بنابراین آنها می توانند علاوه بر TBR فصلی شما بی نظیر باشند ، خواه قصد دارید بین سفرهای جاده ای و انتخاب کدو تنبل بخوانید ، یا فقط با یک پتو روی نیمکت نشسته باشید. یک فنجان داغ سرو سیب. اگر به دنبال یک هیجان انگیز جدید هیجان انگیز ، خاطرات جدید متحرک یا یک رام کام کاملاً جدید هستید ، آن را در لیست زیر مشاهده خواهید کرد:

"من در حال گفتن حقیقت هستم ، اما من دروغ می گویم" نویسنده Bassey Ikpi "حیوان خانگی" را توسط آکوائکه امزی توصیه می کند

"آنچه آکوائکه امزی با پت انجام داده خارق العاده است. آنها ژانر YA را گرفته اند و آن را روی سر خود می چرخانند - این یک داستان مردمی آینده نگر است. آنچه پت ارائه می دهد نگاهی به جهان است به روش هایی که ما هنوز تصور نمی کردیم. جم یک قهرمان مانند هیچ کس دیگری نیست و دیدن این جهان از طریق چشمان او یک امتیاز است. "
مجموعه مقالات جدید Bassey Ikpi ، من در حال گفتن حقیقت هستم ، اما من دروغ می گویم ، هم اکنون در دسترس است. Pet توسط Akwaeke Emezi در تاریخ 10 سپتامبر منتشر می شود.

روشیکا تامار نویسنده "دعا برای مسافران" توصیه می کند "روی اسب های سوئیفت" ساخته شانون پوفاهل

" On Swift Horses" واقعاً برانگیزاننده و روایت شده ، داستان موریل است ، زن جوان پر شور و نشاطی که پس از جنگ کره کره بومی کانزاس خود را ترک می کند تا با همسرش لی و برادر معجزه گر خود ، جولیوس در کالیفرنیا سرکشده شود. سرزمین و فرصت ارزان ، اما سفر آنها با تضاد ، خواستهای ظهور برای استقلال ، هویت و عشق پیچیده است. اسرار ساکن در سایه اولین ظرافت و مطمئن پفافل ، نثر او در سفر به ما از منظره ناهموار سال 1950 لس آنجلس است. تا لاس وگاس ؛ از تیژوانا ، مکزیک گرفته تا جزایر ماریتاس - هیچ لذتی غیرقانونی در بارها و هتل های مخفی در بین آنها به وجود نمی آورد. "
رمان جدید روشیکا تومر با عنوان "دعا برای مسافران " هم اکنون در دسترس است. On Swift Horses توسط شانون پوفال 5 نوامبر منتشر می شود.

نینا مورنو نویسنده "نرو تاریخ روزا سانتوس" را توصیه کنید "هائیتی عزیز ، عشق آلوین" توسط مایکا مولیت و ماریتزا مولیت

" عزیز عزیز مایکا و ماریتزا مولیتت ، عشق آلائین یکی از فراموش نشدنی ترین خوانش های سال است. گفته می شود با سبک معرفتی از طریق ایمیل ، متن ، دستور العمل ، نوشته های دفتر خاطرات ، نامه ها و موارد دیگر ، آن راجع به دختری جسورانه و شوخ طبع و آمریکایی هائیتی-آمریکایی است. با یک پروژه مدرسه فاجعه بار روبرو شد که فصلی از کشف و کشف اسرار زیادی را در زندگی او آغاز می کند. در داستانی مملو از قلب ، شوخ طبعی و میراث بسیار زیاد - آلین بوپارلانت قهرمان محبوب جدید YA است. "
رمان جدید نینا مورنو با تاریخ نگاری روزا سانتوس در حال حاضر موجود است. هائیتی عزیز ، عشق آلائین توسط مایکا مولیت و ماریتزا مولیت از 3 سپتامبر منتشر می شود.

لوری گوتلیب نویسنده "شاید باید با شخصی صحبت کنید" پیشنهاد "بازی وحشی" توسط آدریان برودور را توصیه می کند

"Adrienne Brodeur 14 ساله است که مادرش در راز خود راز می کند: او بهترین دوست شوهرش را بوسید. آنچه در زیر می خوانید یک درام پرچین است ، یک دختر که به عنوان همدست در امر حماسه مادرش تصمیم گرفته است ، و جلوه های موج دار این در مورد انتخاباتی است که آدریان در زندگی عاشقانه خود بعداً انجام می دهد. در هر حال ، این داستان در مورد مادران و دختران است ، در مورد آنچه در میان نسل ها منتقل می شود ، در مورد چگونگی فرار از آنچه که به نظر می رسد مانند سرنوشت ما است. ، در مورد عشق - هم محدودیت های آن و هم بی حد و مرز بودن آن. "
خاطرات جدید لری گوتلیب شاید اکنون با کسی صحبت کنید هم اکنون در دسترس است. Wild Game: Mother من ، عاشقش و من توسط ادرین برودور 15 اکتبر منتشر می شود.

تالیا هیبرت ، نویسنده "زندگی ، زندگی چوپان براون" را توصیه کنید "خانه باز" توسط روبی لنگ

"Open House همه چیز در مورد عاشقانه های معاصر بسیار جالب است. ناز اما سکسی ، کرکی اما دارای وزنه برداری ، دارای شخصیت های کاملاً تحقق یافته با موضوعات مرتبط با آن است که با عصبانیت عاشقانه در مقابل پس زمینه گرم و جوی تابستان در NYC قرار می گیرند. قهرمان شایسته باغبانی است که دوستان همه خانم های پیر هستند ؛ مگدا قهرمان مبارز اما جاه طلب است که چمدان خانواده اش نمی تواند او را بکشاند با تماشای این دو دشمن محاصره شده - او مجبور است باغ جامعه را بفروشد که نمی تواند آن را رها کند - بیشترین ارتباط را با روابط عمیق آنها داشت. سرگرم کننده من مدتی بوده است. و اشتیاق گیج کننده بین آنها صدمه ای ندید. "
رمان جدید تالیا هیبرت در یک زندگی، چوپان زن براون خواهد شد 5. نوامبر منتشر خانه باز توسط روبی لنگ در دسترس 12 نوامبر خواهد بود.

کریستینا فارست نویسنده "I Wanna Be Where Where You You Be Be You Be You" است.

"کتابی که من برای پاییز توصیه می کنم ، دختران خوب شانس است که توسط شارلوت نیکول دیویس ساخته شده است ، رمانی در مورد پنج دختر که بعد از اینکه یکی از آنها به طور تصادفی یک مرد را به قتل رساند ، از" خانه خوش آمد گریزی "فرار می کنند. چیزهای مورد علاقه من: شخصیت های زن قوی ، ماجراجویی ، تعلیق و کمی عاشقانه. واقعیت این است که این یک دختر سیاه پوست غربی است به علاوه اضافه شده است. مانند من ، خوانندگان مشتاق کتاب دو هستند. "
رمان جدید کریستینا فارست ، می خواهم آنجا باشم که هم اکنون در دسترس است. The Good Luck Girls توسط شارلوت نیکول دیویس در اول اکتبر منتشر می شود.

Etaf Rum نویسنده "یک زن غیر مرد است" توصیه می کند "من حقیقت را می گویم ، اما من دروغ می گویم" نوشت Bas Bassey Ikpi

"در دنیایی که سلامت روان بطور مداوم سختگیرانه و سکوت می شود ، به خصوص سلامت روان زن رنگ ، خاطرات Bassey Ikpi در مقاله هایی که من در حال گفتن حقیقت هستم ، اما من دروغ می گویم برای همه لازم است که بخوانم . زندگی او با صداقت خام و نادر از تشدید جلوه های زودهنگام دو قطبی و اضطراب او به عنوان کودکی که توسط خانواده اش شرمسار به تلاش های خطرناک ناشی از مواد مخدر برای حلالیت به عنوان شاعر اسلیمی جوان در شهر نیویورک به روابط فاحش او با درمان و دارو پرداخت. . شما در کنار او می خندید و گریه می کنید و خود را در این صفحات پیدا خواهید کرد. "
رمان جدید Etaf Rum ، یک زن هیچ مردی نیست و من در حال گفتن حقیقت هستم ، اما من با دروغ توسط Bassey Ikpi در حال حاضر هر دو موجود هستند.

لورا مک هه ، نویسنده "گرگ می خواهد در خانه" توصیه می کند "خانه شما پرداخت خواهد کرد" توسط استف چا

"Cha در حال حاضر با مجموعه LA Noir خود که دارای کارآگاه آماتور جونیپر سونگ است ، در گروه داستان های جنایی" وفادار "به دست آورده است ، اما اولین رمان مستقل او دارای" شکست "است که در سراسر آن نوشته شده است. با الهام از قتل در زندگی واقعی Latasha Harlins ، ( پرونده او ، همراه با رودنی کینگ ، شورش های 1992 را تحریک کرده است) خانه شما Will Pay به عنوان داستانی بلندپروازانه و قدرتمند از تنش های نژادی در لس آنجلس مورد تأیید قرار می گیرد .این بار بررسی های شگرف و تنه های مختلف را بدست آورده است ، و پوشش درخشان و برانگیخته صحبت می کند. این کتابی است که همه در مورد آن صحبت خواهند کرد. "
رمان جدید لورا مک هوه با عنوان "گرگ میخواهد در حال حاضر" در دسترس است. خانه شما با پرداخت Steph Cha در تاریخ 15 اکتبر منتشر می شود.

الیزابت لیم نویسنده "چرخش سحر" اثر "سرنوشت پیشرو ما" توسط گلوریا چائو را توصیه می کند

"من گلوریا چائو را ستایش آمریکا پاندا، که موفق به خنده دار و تند و تلخ در همان زمان. بنابراین به طور طبیعی، زمانی که او اعلام کرد رمان او دانشجوی سال دوم، سرنوشت متمرد ما، من بسیار هیجان زده بود. وقتی متوجه شدم که متمرد سرنوشت ما با الهام از عاشقانه چینی عاشقانه Butterfly Lovers (که باعث نارضایتی موسیقی می شود: همچنین از یک کنسرتوی ویولن زرق و برق دار الهام گرفت!) ، من نمی توانم خودم را مهار کنم. نمی توانم منتظر [برای خوانندگان] باشم تا ببینم چگونه گلوریا آن را در آخرین رمانش ، یعنی عاشقانه های معاصر درباره نوجوانی که اسرار خانوادگی تاریک را کشف می کند وقتی خانواده دیگری تایوانی به شهر کوچک او در میدو غربی منتقل می شوند. "
رمان جدید الیزابت لیم با نام Spin Dawn اکنون منتشر شده است. Our Wayward Fate توسط گلوریا چائو 15 اکتبر منتشر می شود.

یاسمین گیلوری نویسنده "تعطیلات رویال" توصیه می کند "نه دختری که با او ازدواج می کنی" توسط Andie J. Christopher

"نه دختری که با او ازدواج می کنی یک سرگرم کننده است ، و دقیقاً زمانی به وجود می آید که همه ما به آن احتیاج داریم. این کتاب است که هنگامی که خورشید قبل از ترک کار ، آفتاب را روشن می کند ، در ماه نوامبر به شما روشنایی می بخشد. که شما مشتاقانه منتظر خواندن روی نیمکت با یک نوشیدنی بزرگ و گرم برای بزرگسالان خواهید بود ؛ این کتابی است که شما می توانید با خواندن روز شکرگذاری وقتی خانواده شما روی آخرین عصب شما است ، از خواندن روز شکرگذاری به راحتی رها کنید. شما را بهم زبون می اندازم و کتاب را با آهی رضایت می بندید. "
رمان جدید Jasmine Guillory ، Royal Holiday ، در 1 اکتبر عرضه می شود. دختری که با او ازدواج کرده اید توسط Andie J. Christopher در تاریخ 12 نوامبر منتشر نخواهد شد.

آنجی کروز ، نویسنده "دومینیکنا" ، "دختران معمولی" را به کارگردانی Jaquira Díaz توصیه می کند

وی ادامه داد: "در دختران معمولی ، داز با جزئیات سخت و طاقت فرسا در رشد جوامع که سزاوار توجه همه جانبه ما هستند ، نمی چسبد. او چگونگی تصور ما از دخترانه را پیچیده می کند و خاطره زیبایی را ارائه می دهد که با آن همه عشق ، شفقت و شعور نوشته شده است. لازم است در زمانی بخوانید که سیستم و رسانه ها ، به همین دلیل در برابر بقای زنان رنگ کار می کنند. این کتاب در حافظه می سوزد و باعث می شود همه احساسات خود را به دست آورند. پیروزی! "
رمان جدید آنجی کروز ، دومینیکنا ، هم اکنون در دسترس است. دختران معمولی توسط Jaquira Daz ، 29 اکتبر منتشر می شود.

روری پاور نویسنده "دختران Wilder" نویسنده "دختر دهم" از سارا فارینگ را توصیه می کند

وی گفت: "من خیلی مشتاقانه منتظر دختر دهم توسط سارا فارینگ هستم ، که شامل تعداد انگشت شماری از عناصر مطلق مورد علاقه مطلق من - یک مدرسه شبانه روزی اسرار آمیز و بسیاری از اسرار طولانی مدت است - و این بسیار خوب انجام شده است. با هوشمندی و در عین حال عجیب و غریب ، مثل اینکه بهترین زمان را به تنهایی داشته باشد و جرات کند که به تو بپیوندی. نمی توانم منتظر بمانم تا مردم آن را بخوانند. "
رمان جدید Rory Power با نام Wilder Girls اکنون در دسترس است. دختر دهم توسط سارا فرینگ 24 سپتامبر اکران می شود.

کارمن ماریا ماچادو نویسنده "در خانه رویایی" توصیه می کند "چیزهایی که ما وقتی دختر بودم درباره آنها صحبت نکردیم" توسط جانی واناسکو

وی گفت: "دشوار نیست اهمیت این کتاب پر زرق و برق ، دلهره آور و دلهره آور را که با خشونت جنسی و عواقب ناشی از آن مقابله می کند ، در عین حال مفصل کردن درد مفرد دانستن - یا دوست داشتن ، یا مراقبت از آن ، یا داشتن سابقه با - تجاوز شخص واناسکو ، دشوار است. شلاق و باهوش و شفاف ، باز و ظالمانه است ؛ او راهنماي كاملي در ميادين آسيب وي و ما است. "
خاطرات جدید کارمن ماریا ماچادو، در خانه رویایی ، در دسترس خواهد بود نوامبر 5. کارهایی که کردیم بحث در مورد هنگامی که من یک دختر بود توسط جینی Vanasco خواهد شد اکتبر 1 منتشر شده است.

آنجی کیم ، نویسنده "Miracle Creek" ، "دریای بی ستاره" را با ارین مورگنسترن توصیه می کند

"Erin Morgenste's The Starless Sea یک رمان طلسم در مورد یک دانشجوی فارغ التحصیل است که با کشف و سفر از طریق یک کتابخانه زیرزمینی فوق العاده ، دنیایی رویایی با دزدان دریایی Loveick ، ​​نقاشان ، گربه ها ، عروسک ها و افرادی که عاشق داستان هستند و برای محافظت از آنها کاری انجام خواهد داد. من نمی توانستم آن را پایین بیاورم و وقتی تمام شد ، بلافاصله به صفحه اول برگشتم تا مجبور نشوم این دنیای جادویی را ترک کنم ، اگر به قدرت داستانها اعتقاد دارید که از زمان و مکان فراتر بروند ، با عشق ازدواج کنید و سرنوشت ، این کتاب را بخوانید! یک معالجه اضافی: اولین رمان او با عنوان "سیرک شب" به همان اندازه همهجانبه است - یکی از کتابهای مورد علاقه من در تمام دوران. "
رمان جدید آنجی کیم ، Miracle Creek ، هم اکنون در دسترس است. دریای بی ستاره توسط Erin Morgenste در تاریخ 5 نوامبر منتشر می شود.

ماری بث کین نویسنده "باز هم بپرس ، بله" پیشنهاد "همسر خوب" توسط کریستین کیمبال را توصیه می کند

وی گفت: "من تلاش کردم تا داستان های داستانی بیشتر را بخوانم و نتوانستم انتخاب بهتری از Good Husbandry توسط کریستین کیمبال پیدا کنم. از ابتدای ساده و ابتکار او و هجوم هوا و زمان ، تا چالش های خاصی که او با آن روبرو بود. شریک زندگی و یک مادر ، من به همان اندازه که در مزرعه اسکس سرمایه گذاری کردم احساس کردم که مثل همه داستانهای خوب - داستان یا غیر داستانی - خاطرات کیمبال فکر می کند منظور از ساختن یک زندگی خوب و شاد چیست و اینکه چگونه ما در آن تلاش انجام می دهیم. برای دوست داشتن این کتاب باید اولین چیزی را که در مورد کشاورزی است بدانید. "
رمان جدید مری بث کین ، دوباره بپرسید ، بله ، هم اکنون در دسترس است. Good Husbandry توسط کریستین کیمبال 15 اکتبر منتشر می شود.

ماری HK چوی نویسنده "رکورد دائمی" توصیه می کند "همه این ممکن است مال شما باشد" توسط جامی آتتنبرگ

"جامی آتتنبرگ لقب شاعر خانواده های دشوار را لقب داده است و این موفقیت ناخوشایند تاج گذاری اوست. همه این می تواند باشد با توتم ها پس از درگذشت پدر مردسالار خود دنبال می کند و با شکوه است. این تاریک ، سکسی ، غمناک و شخصیت ها هستند. عمیقاً ناقص و در عین حال نادرست از این راه "مرا بکش". در نیواورلئان تنظیم شده است و گرچه نوشته های جامی درخشان و روشن است ، گرمای گنگ پس زمینه هوای دلپذیری شرجی را ایجاد می کند که باعث نوشیدن روز نوشیدنی و تصمیمات شگفت انگیز دیگر این کتاب می شود. تنهایی غیرقابل تحمل و بیهودگی گاه و بیگاه عشق ورزی به خانواده شما. این همه ممکن است شما باشد باعث می شود شما بخواهید با مادر خود تماس بگیرید ، وقتی که او انتخاب نکرد ، شور باشد و وقتی به شما زنگ می زند به او اجازه دهید با تلفن تماس برقرار کند. "
رمان جدید مری هک چوی ، رکورد دائمی ، در 3 سپتامبر عرضه می شود. همه این می تواند توسط شما باشد ، جامی آتتنبرگ 22 اکتبر منتشر می شود.

ناتالی سی پارکر نویسنده "استیل جزر و مد" توصیه می کند "قوانین ناپدید شدن" توسط کیت آلیس مارشال

"قوانین ناپدید شدن توسط کیت آلیس مارشال کاملاً آشکارا خوب است. هر سال یک بار جاده ای در جنگل ظاهر می شود. اگر آن را دنبال کنید ، می توانید رمز و راز ناپدید شدن لوسی گالوو را کشف کنید ... این داستان در حال گسترش است ترکیبی نگران کننده از حساب های شخص اول ، مصاحبه ها ، عکس های فوری ، مکالمات متنی و موارد دیگر. در سطح ، این یک داستان ارواح است ، اما فقط در زیر ، یک راز هیجان انگیز و وحشتناک است که شما را به سمت برگرداندن صفحات تا انتها حفظ می کند. "
رمان جدید ناتالی سی پارکر ، Steel Tide ، در 17 سپتامبر عرضه می شود. قوانینی برای ناپدید شدن توسط کیت آلیس مارشال در 24 سپتامبر منتشر می شود.

triplelift
We are open
Sponsored by IBIS
Laat je verrassen met ibis, ibis Styles en ibis Budget en ontdek nieuwe steden
SEE MORE

کاه براون نویسنده "زیبا یک" نویسنده "تعطیلات رویال" توسط جاسمین گیلوری را توصیه می کند

وی گفت: "من در حال خواندن تعطیلات سلطنتی توسط Jasmine Guillory هستم. خنده دار ، جذاب و نوعی خیر ارزشمند است که هر کسی بتواند عاشق یک رمان عاشقانه باشد. اما ، من فکر می کنم آنچه که این موضوع را بسیار ویژه می کند این است که اصلی شخصیت یک زن سیاه پوست 50 چیزی است. شما بلافاصله به داستان زن مسن آمریکایی که برای کریسمس به همراه دخترش عازم انگلیس می شود ، غوطه ور شده اید و در زندگی سلطنتی غوطه ور هستید. من عاشق زندگی در این جهان هستم که او هست ایجاد شده است ، و در حالی که هر کتاب به راحتی می تواند مستقل باشد ، من اکیداً توصیه می کنم که افراد با شروع تاریخ عروسی ، همه [کتاب های یاس] را بخوانند و بخوانند . "
خاطرات جدید Keah Brown The Pretty One هم اکنون در دسترس است. Royal Holiday by Jasmine Guillory در اول اکتبر منتشر می شود.


ربکا فیشبین نویسنده "چیزهای خوب به افرادی که از آنها متنفر هستید" توصیه می کند "جادوگران می آیند" توسط لیندی وست

"جهان از زمان خاطرات وسترن شریل در سال 2016 تغییر کرده است . این امر در چرخه خبر مشهود است ، و همچنین در کتاب " جادوگران در حال آمدن " ، مجموعه ای بسیار تیره تر از مقالات است که بیشتر بر حال و هوای سیاسی (و تحت اللفظی) کنونی ما تمرکز دارد تا فضای غربی. زندگی شخصی و شغلی. وست در اینجا خیلی چیزهای زیادی را کشف می کند - #MeToo ، تغییر اوضاع ، درستی سیاسی ، جوآن ریورز ، نازی های توییتر ، چرا فیلم های آدام سندلر می خورد - و گرچه مشخص است که او در حال مقابله با معنای زندگی در پست پس از ترامپ است. جهان مانند بقیه ما ، به نوعی او می تواند این کار را با طنز انجام دهد ، و بدون آنکه ناامید شود. "
مجموعه مقالات جدید ربکا فیشبین با عنوان « چیزهای خوب در مورد افرادی که از آنها متنفر هستید » در دسترس خواهد بود. اکتبر 15. جادوگران در حال آمدن توسط Lindy West هستند 5 نوامبر.


سوفی کینسلا ، نویسنده 'Christmas Shopaholic' ، پیشنهاد "ستاره ها" توسط جوجو مویز را توصیه می کند

وی گفت: "من به اندازه کافی خوش شانس بودم که نسخه جوایز ستاره ها توسط جوجو مویز ارسال شد. این داستان دراماتیک و جنجالی از گروهی از زنان است که به عنوان کتابخانه دار اسب در کنتاکی کار می کنند ، در زمان افسردگی این رمان دنبال می شود نبردها ، عشق و زندگی همه زنان است و براساس یک داستان واقعی ساخته شده است.همچنین با خلق شخصیت های فوق العاده قدرتمند ، جوجو مویز چشم های باورنکردنی برای جزئیات تاریخی دارد - من واقعاً احساس کردم گویی سوار آن کوههای کنتاکی با آن زنان شده ام ""

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 611 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:49

با نزدیک شدن به یک دهه نزدیک ، زمان آن رسیده است که به کتاب های علمی تخیلی و فانتزی سال های 2010 نگاهی بیاندازیم که مطمئناً نباید آنها را از دست دهید. من از 10 سال گذشته 20 عنوان شگفت انگیز را برای لذت بردن از شما انتخاب کردم و هر یک از آنها لحن مناسبی را برای حرکت به جلو در سال های 2020 تعیین می کند.

سال های 2010 رمان های علمی تخیلی و تخیلی فراوان به ما داده اند ، از Ready Player Eest Cline One گرفته تا مارلو جیمز ، پلنگ سیاه ، گرگ قرمز . این دهه Trilogy Earth Broken Earth NK Jemisin را برای ما به ارمغان آورد ، که پس از ساخت جمیسین به عنوان اولین زن سیاه پوست که برنده جایزه هوگو برای بهترین رمان شد ، او را نیز برای اولین بار به دست آورد که این جایزه را سه سال اجرا کند .

سال های 2010 همچنین برخی از طرفداران علمی و تخیلی منبع ناامیدی بزرگ بود. A Dance of Dragons با جورج آر آر مارتین تنها عنوان سری A A Song of Ice and Fire بود و پاتریک راتفوس ' The Wise Man's Fear Man' همچنان ادامه داشت ، اما کامل نشد. در حال حاضر هر دو نویسنده در حال کار در مورد پیگیری های منتشر شده در سال 2011 خود هستند - مارتین در بادهای زمستان و روتفوس در درب های سنگ .

20 کتاب موجود در لیست زیر برای شما آماده است تا بتوانید در داستانهای تخیلی علمی تخیلی و خیالی غواص شوید:

"خاموشی" توسط کانی ویلیس

اولین کتاب در همه همه را پاک duology کانی ویلیس، خاموشی داستان یک گروه از مورخان که رو به عقب برای از 1940s سفر در زمان از 2060 می گوید. این رمان برنده جوایز هوگو و سحابی برای بهترین رمان شد و جایزه سحابی بهترین رمان علمی تخیلی را به خانه برد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

"رستگاری در نیلی" توسط کارن لرد

نامزد دریافت جایزه Locus برای بهترین رمان اول و جایزه جهانی فانتزی برای بهترین رمان ، کارن لرد رستاخیز در مراکز نیلی در پاما ، زنی که پس از ترک شوهر خوب خود ، از یک مصنوع قدرتمند و جادویی نعمت گرفت.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

"پس از آخرالزمان" توسط مورین اف. مک هه

برنده جایزه شرلی جکسون در سال 2011 برای مجموعه تک نویسندگان ، مورین اف. مک هوه پس از آخرالزمان شامل داستانهایی است که حول نگرانی های مشترک زیست محیطی و فن آوری ما به وجود آمده است.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

"در میان دیگران" اثر جو والتون

برنده جوایز هر دو هوگو و سحابی برای بهترین رمان ، جو والتون در میان دیگران ، داستان موری را روایت می کند ، دختری که در کنار خواهرش بزرگ می شود و با روح های ارواح بازی می کند. اما هنگامی که مادر دختران یک اشتباه جادویی را ایجاد می کند ، موری می یابد که از خانواده خود جدا شده و در معرض خطر قربانی نیروهای تاریک است.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

'vN' توسط مادلین اشبی

رمان اولین مادلین اشبی ، vN در مرکز ایمی ، روبنی طراحی شده است که برای تکثیر ، زندگی خود را هنگام ظهور مادربزرگش به اوج خود می اندازد و مادر امی را می کشد. اولین ورود در سریال The Machine Dynasty ، vN برای جایزه بهترین اولین رمان در سال 2013 برای جایزه Locus معرفی شد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

"غریبه ای در اولوندریا" توسط صوفیا ساماتار

پسری که وسواس کتاب است ، در رمان نخستین صوفیه ساماتار ، در سرزمینی پر از آنها می یابد. با این حال ، هنگامی که روح یک دختر بی سر و صدا شروع به تعقیب او می کند ، قهرمان جوان ساماتار باید راهی برای نجات روح خود پیدا کند - و احتمالاً جان خود را نجات دهد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

"عدالت کمکی" توسط آن لکی

ورود اولین بار در ان لکی برنده جایزه امپریال Radch سه گانه، کمکی برای عدالت فرو خوانندگان را به یک فضا اپرا که مراکز در BREQ، یک فرعی، یا سرباز هوش مصنوعی کنترل، که تنها بازمانده از یک مرگبار کشتی سقوط است.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"شرور" توسط VE شواب

شرور VE Schwab با تغییر و تحول مردم عادی به ابرقهرمانان ، پیروان هم اتاقی سابق ویکتور و الی را دنبال می کند ، زیرا آنها در پی وقفه در زندان ، 10 سال بعد از آخرین بار یکدیگر را می دیدند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"امپراتوری آینه" توسط کامرون هارلی

نامزد دریافت جایزه جایزه جایزه بهترین رمان فانتزی و جایزه دیوید Gemmell Moingstar برای بهترین تازه وارد Fantasy ، The Stars Are Legion نویسنده Kameron Hurley ، نویسنده The Mirror Empire است که از حماسه حماسه جهانی خود شروع می کند. The Mirror Empire در آخرین لحظات قبل از یک واقعه پراکنده در زمین ، بین شخصیت های POV حرکت می کند و به بررسی تنش ها در دنیای محاصره جنگ می پردازد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'The Emperor Goblin' توسط کاترین آدیسون

یک شاهزاده نیمه کبدی که در خارج از تأثیر دادگاه امپریال مطرح شده است ، به طور غیرمنتظره تخت امپراتور را به ارمغان می آورد وقتی سه برادر بزرگتر و پدرش ناگهان در یک "تصادف" مرموز درگذشت. امپراتور جدید در هر دو فتنه دادگاه و حاکمیت بی تجربه است ، خود را در محاصره افراد غیرقابل اعتماد و غیرمذهبی از همه نوع و در نیاز شدید او به یک دوست قرار می دهد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Binti' توسط Nnedi Okorafor

قسط اول در یک سری برنده جایزه، Nnedi Okorafor را از Binti زیر قهرمان eponymous آن به فضا را در یک سفر برای شرکت در یک دانشگاه بین کهکشانی. با این که وقتی کشتی حمل و نقل سوار می شود ، بنتی تنها بازمانده تصرف بیگانه خصمانه می شود و او باید تمام شجاعت و شوخ طبع خود را برای نجات ازومزا U احضار کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"فصل پنجم" توسط NK Jemisin

اولین قدم از کلاهبرداری کلاهبرداری NK Jemisin's Hugo Award ، فصل پنجم از سه orogenes - افراد با قدرت کنترل فعالیت لرزه ای - پیروی می کند زیرا در دنیایی که می خواهد آنها را بردگی و کشتار کند ، برای زنده ماندن تلاش می کنند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

'Ninefox Gambit' توسط یون هه لی

کاپیتان Kel Cheris در خارج از خانه با مافوق خود ، چاره‌ای ندارد که وظیفه دارد قلعه سوزنهای پراکنده را از نیروهای دشمن آزاد کند. چریس همراه با روح یک ژنرال ناپخته و در عین حال قاتل ، ماموریتی را برای نجات قلعه و ملت خود سوار می کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

"همه پرندگان در آسمان" نوشته چارلی جین اندرس

در این رمان برنده جایزه سحابی و لوکوس که به بررسی تنش بین جادو و علم می پردازد ، دوستان کودکی که بزرگ شده اند تا یک جادوگر شوند و یک دانشمند به عنوان بزرگسالی متحد شوند ، هر کدام ایده خود را در مورد چگونگی نجات جهان از فاجعه قریب الوقوع نشان می دهند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

'شش بیدار' ساخته مور لافری

بر روی یک سفینه فضایی که دارای کلون هایی است که در هنگام مرگ اصالت آنها بیدار می شود ، یک کلون بدون هیچ خاطره ای از مرگ اخیر وی بیدار می شود تا دریابد که شخصی که در آن کشتی است ، یکی یکی ساکنانش را می کشد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'جید سیتی' توسط فوندا لی

قبیله های Green Bone برای تقویت حس و قدرتشان یشم پوشیده می کنند و جزیره ککون تنها مکانی است که در آن می توان مواد را یافت. اما وقتی خانواده های جنایت ککن به جنگ می روند ، سرنوشت سبز استخوان و آینده خود جزیره در تعادل قرار می گیرد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"ستاره های محاسبه" توسط مری رابینت کوال

در این رمان تاریخ تاریخی ، ایالات متحده در تلاش است تا پس از برخورد شهاب سنگ با زمین در سال 1952 ، انسان را به فضا بیاندازد ، زندگی در این سیاره را به خطر می اندازد. خلبان و کامپیوتر با استعداد ، الما آرزو دارد که اولین بانوی فضانورد بانوی جهان شود ، اما آیا اواسط قرن آمریکا برای او آماده است؟

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"دنباله رعد و برق" توسط ربکا Roanhorse

در پی وقوع یک رویداد آخرالزمانی ، رزرو سابق ناجاو را انجام دهید ، دنباله ربکا Roanhorse رعد و برق مراکز شکارچی هیولا مگی و کای ، یک شکارچی هیولا و یک پزشک را در جستجوی یک دختر مفقود شده جستجو می کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


"مقدمه درخت نارنج" توسط سامانتا شانون

سالها پیش ، اژدها که تهدید به نابودی جهان کرده بود ، پلمپ شد. در حالی که شایعات برانگیخته می شوند که ممکن است بزودی بزرگترین دشمن این سرزمین بازگردد ، سه زن - یک ملکه ، یک جاسوس و یک اژدها - در یک دوره برخورد با یکدیگر قرار می گیرند و با هیولا که سرنوشت خود را نگه می دارد قرار می گیرند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید


'گیدون نهم' توسط تامسین مویر (10 سپتامبر)

گیدئون چیزی فراتر از فرار از دنیای راهبه هایی که او را بزرگ کرده اند نیست ، اما معصیت کودکی او ، هاروورک ، درخواست اصلی دارد. جادوگر استخواني كه توسط خود امپراتور به محاكمه خطرناكي احضار شده است ، هارو در صورتي كه خانه خود ، خانه نهم را بخواهد ، براي زنده ماندن نياز به يك زن شمشيري دارد. گیدئون کمک خواهد کرد - اما اگر خانه هارو نیاز به سقوط داشته باشد چه خواهد کرد؟

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 559 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:48

آخرین خاطرات لیسانس ملت از آماندا استنتون آمده است که کتاب " اکنون پذیرش گل رز" عمق زندگی خود را قبل ، حین ، و بعد از زمان (یک بار) کارشناسی و (دو بار) در لیسانس در بهشت حفر می کند . بینندگان ابتدا با استنتون ، مادر تنها دو نفره ، در فصل بن هیگینز The Bachelor ملاقات کردند . وقتی این کار به نتیجه نرسید ، استنتون فرصتی به کارشناسی در فصل 3 بهشت داد. در آنجا بود که او به جاش موری مشغول شد. بعداً یک فروپاشی آشفتگی عمومی ، استنتون برای کارشناسی در بهشت ​​بازگشتفصل 4 که در آن او با روبی هیز دیدار کرد. هیچکدام از عاشقانه‌های کارشناسی وی در کشور دوام نیاوردند ، اما اکنون استنتون در این کتاب سمت خود را در روابط مشترک قرار داده است.

او عمیقاً در مورد عاشقانه هایش با موری غرق می شود ، رفتارهایی را که گفته می شود به نمایش گذاشته است ، نوشت و در نهایت منجر به خاتمه روابط او شد. او همچنین به لحظات مهم لیسانس در تاریخ بهشت مانند اندیشه هایش در مورد مثلث عاشقانه دین اونگلرت با کریستینا شولمن و دانیل لمبارد و همچنین چشم انداز او در مورد خاموش کردن تولید در فصل 4 می پردازد.

و در حالی که این کتاب در مورد لیسانس ملت صددرصد نیست (استنتون نکاتی در مورد سفر ، مشاوره مادر ، راهنمایی مد و موارد دیگر) ارائه می دهد ، این کتاب درباره پشت صحنه فیلمبرداری حق رای دادن که طرفداران ممکن است از آن مطلع نباشند چیزهای زیادی را نشان می دهد.


"حالا قبول گلهای رز" توسط آماندا استنتون
17.29 دلار
اکنون سفارش دهید
1. تهیه‌کنندگان واقعاً درباره شرکت کنندگان در رقابت لیسانس که قبل از نمایش با یکدیگر ملاقات ندارند ، جدی هستند
استنتون گفت كه در فصل هایگزینز ، قبل از اینكه مسابقه دهندگان برای حضور در لیگ برتر در لیموها شركت كنند ، آنها را "در گوشه های مختلف لابی هتل ، هرکدام ... روبروی یک دیوار قرار داده شده بودند" قرار دادند تا قبل از این خیلی دوستانه نباشند. دوربین ها شروع به چرخش کرده بودند.


2. پس از ملاقات ، اکثر شرکت کنندگان در مورد اشتراک لباس ، لوازم جانبی و آرایش دوستانه بودند
GIPHY در Giphy
شرکت کنندگان در این مسابقه مسئول مو و آرایش خود را برای نمایش نشان می دهند ، بنابراین آنها همچنین تخصص لازم برای نظافت و برنامه را در اختیار شما قرار دادند تا مطمئن شوند همه از دوربین آماده هستند. استنتون گفت: "دوقلوها ، امیلی و هیلی [فرگوسن] از انجام مو و آرایش دختران خوشحال بودند." "و لورن [بوشلن] با ابروهای دیگر خیلی عالی بود که ما او را به عنوان ایستگاه پیش ساخته" لورن ابرو لورن "نامیدیم."

3. خرابی بین تاریخ ممکن است کسل کننده باشد
استنتون یادآوری می کند: "ما اساساً می خواهیم همه روز را بنشینیم و منتظر باشیم که بخشی از نمایش شویم." در حین فیلمبرداری این نمایش چیز زیادی برای شرکت در مسابقه وجود ندارد ، زیرا کتاب ، تلویزیون و سایر اشکال سرگرمی ممنوع است .


4- آن مکان های مسافرتی جهان پر زرق و برق واقعاً سرگرم کننده نیستند
GIPHY در Giphy
مطمئناً لیسانس یا لیسانس ممکن است با تعداد انگشت شماری از شرکت کنندگان در تاریخ یکی از مکانهایی مانند اسکاتلند ، ایتالیا یا باهاما را گشت و گذار کنند ، اما همه افراد به اندازه کافی خوش شانس نیستند که در این مسابقات شرکت کنند. این بدان معناست که تمام شرکت کنندگان در مسابقه که برای آن تاریخ انتخاب نشده اند ، برای مدت زمان سفر در اتاق های هتل خود قفل می شوند. استنتون گفت: "درست است ، اتاق هتل . حتی ساحل ، استخر و سالن بدنسازی محدود نیست."


وی افزود که حضور در فرودگاه تنها فرصت آنها برای تماس با افراد و چیزهای خارج از تولیدکنندگان و نمایش است ، بنابراین آنها در مغازه های فرودگاه وحشی می شوند. استنتون نوشت: "ما در نهایت می توانستیم کارتهای خود را بکشیم تا چیزی بخریم." "احمقانه بود چقدر چیزهای ساده ای مثل خرید را از دست دادیم."

5- همه شرکت کنندگان باید قبل از هر مراسم گل رز کیف های خود را دوباره بسته کنند
استنتون گفت که مراسم گل سرخ می تواند حدود هر سه روز اتفاق بیفتد ، بنابراین همه دائماً بسته بندی و بسته بندی می کنند. او نسبت به همه چیز که برای این نمایش بسته بود بسیار جدی بود و لباس های قبل از موعد برنامه ریزی می کرد. بخشی از شیوه ای که استنتون چمدان های خود را سامان می داد در لباس های "اولویت" بود که می خواست ASAP را بپوشاند در صورت ارسال زود هنگام به خانه و سپس لباس های گزینه دوم در صورت ماندن بیشتر. او حتی گروه های خاصی را به عنوان "مراسم گل سرخ" "تاریخ گروه" و موارد دیگر برچسب گذاری کرد. در اصل ، او AF را سازماندهی کرده است ، و او به نکاتی درباره بسته بندی بیشتر در کتاب می پردازد.

6. استانتون تجربه بزرگ رسانه های اجتماعی پرش در کارشناسی


این هیچ پنهانی نیست که اینستاگرام بازی را برای تلویزیون واقعیت تغییر داده است و بسیاری از ستارگان از یک نمایش برگشتند و به یک حرفه در رسانه های اجتماعی می پردازند. استنتون هم همین کار را کرد ، احتمالاً به دلیل اینکه وقتی از او به عنوان شرکت کننده در مسابقه اعلام شد ، از 2،000 دنبال کننده به 20،000 نفر رفت ، تا زمانی که از فصل Higgins حذف شد ، از 400،000 به یک شبه رسید. این روزها ، او در 1.2 میلیون دنبال کننده است.

7. در مقابل با کارشناسی ، کارشناسی در بهشت ​​از ساختاری کمتری برخوردار است
استنتون نوشت: "این تقریباً شبیه به تعطیلات واقعی است." "شما می توانید هر روز که بیشتر دوست دارید از خواب بیدار شوید. تولیدکنندگان میکروفون را روی شما قرار می دهند ، و سپس آزاد خواهید بود که هر کاری را می خواهید انجام دهید."

8- تولیدکنندگان در همه زمان ها دارای تاکتیکی هوشمندانه برای ضبط مسابقه هستند
GIPHY در Giphy
بسیاری از شرکت کنندگان در مسابقه ، وقت خود را در اقیانوس گذرانده اند ، شاید در تلاش برای داشتن یک مکالمه خصوصی (از آنجا که آنها نمی توانند ریزه کاری های خود را در آب بپوشند). اما تولیدکنندگان به همه چیز فکر کرده اند. استنتون گفت: "به محض اینكه [تولیدكنندگان] دو نفر را در امواج مشاهده می كنند ، آنها طولانی ترین میكروفن های خود را دریافت می كنند و تا آنجا كه می توانند آنها را بچسبانند."

9. خرما برای آخرین لحظه برای BiP برنامه ریزی می شود
از آنجا که شرکت کنندگان در مسابقه وظیفه دارند کارت های تاریخ را به هر کس که می خواهند واگذار کنند ، چیزهایی کمی سازمان یافته نیستند. "استنتون نوشت:" در این نمایش تقریباً یک دقیقه توجه به تاریخ های یک به یک داشتم ، بنابراین آخرین لحظه که به سختی وقت برای آماده شدن داشتم. " به همین دلیل است که بیشتر مردم فقط به لباسهایی که قبلاً می پوشیدند می روند. 0-60 از زمان دریافت کارت تاریخ تا زمان شروع تاریخ است.

10. استنتون سعی کرد با موری بهشت ​​را ترک کند ، اما تهیه کنندگان آن را نداشتند
GIPHY در Giphy
"وقتی نیک و جاش در ساحل درگیر دعوا شدند ، جوش و من در مورد عزیمت به گفتگو نشستیم." استنتون درباره زمان حضورش در BiP Season 3 فاش کرد. درام؟ اما استنتون گفت تولید کنندگان در صورت اقامت آنها را به هتل در هتل پیشنهاد داده اند و فرصتی برای گرفتن تهویه مطبوع و به تنهایی می توانند برنده شوند.

11. موری مامان خود را به مجموعه Fantasy آورد
بینندگان این قسمت را مشاهده نکردند ، اما استنتون گفت که پس از گذراندن او و موری در مجموعه فانتزی ، مادر موری حاضر شد با استنتون ملاقات کند و پیش از این که موری به او پیشنهاد دهد. استنتون نوشت: "این واقعیت که همه ما در مجموعه فانتزی ، یک مکان صمیمی قرار داشتیم که من و او فقط شب را در کنار هم گذراندیم ، احساس می کرد که بیش از کمی نامناسب است."

12. استنتون احساس فشار نمی کرد که بله به پیشنهاد موری بگوید
GIPHY در Giphy
در واقع ، او برعکس احساس کرد. استنتون گفت: "هیچ کس مرا تشویق نمی کند بله بگوید. اگر چیزی باشد ، تهیه کنندگان به من می گفتند که نه." "آنها از من می پرسیدند که آیا من مطمئن هستم که این چیزی است که من می خواستم انجام دهم."

در آن زمان بود ، اما استنتون در کتاب خود همه چیز را می نویسد که چرا این تصمیم در نهایت اشتباه بوده است. با این وجود ، حتی از پایین ترین نرخ ها ، استنتون گفت که از پیوستن به این حق رای دادن پشیمان نیست. او نوشت: "[رفتن به لیسانس ] دیوانه کننده ترین و در عین حال آسیب پذیرترین کاری بود که من انجام داده ام. این اولین بار در مدت زمان طولانی بود که خودم را از صندوق عقب خود خارج کردم." و چون او در خارج از آن صندوق پله قرار داشت ، طرفداران كل اطلاعات جدید BTS راجع به این حق رای دادن تلویزیونی جالب ، اما محبوب تلویزیون واقعیت دارند - و یك داستان هشدار دهنده در مورد آوردن مادرتان به اتاقی كه شما فقط شب را با شریک زندگی جدید خود گذراندید.

دانلود کتابهای تاریخ اسلام...
ما را در سایت دانلود کتابهای تاریخ اسلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانم چهارپاشلو download-islamic-history-books بازدید : 466 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:48